عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 6 août 2015

Discussie Wat gebeurt er uiteindelijl met een goedgekeurd spelidee?

Misschien heb je wel al eens een spelidee voorgelegd of ben je dat nog wel van plan, dan ben je ook wel blij als je idee goedgekeurd wordt. Jouw idee wordt dan vervolgens voorgelegd bij de Innogames geloof ik.

Maar vervolgens hoor je niets meer van je idee, je kan nog even terugkijken naar je idee in het archief. Je kan nagaan hoeveel keer het al is bekeken en dus zien of het anderen ook wat interesseert, maar voor de rest??

Het is goedgekeurd.. oke, wat dan?

Wordt het dan vervolgens door iemand anders afgekeurd/goedgekeurd? Moet je 5 jaar wachten en als je je spelidee nog altijd niet ziet verschijnen je conclusies dan zelf maar trekken?

Ikzelf en misschien toevallig nog een aantal anderen, zou graag hebben dat de 'auteurs' van de goedgekeurde ideeën meer op de hoogte gehouden worden van het proces die je voorstel daarna ondergaat.Of je misschien je 'werkstuk' kan verdedigen tegen de hogere staff.

Misschien zou ik beter een spelidee inzenden omtrent de spelideëen. ;-)

Neen, een tijdje geleden had ik een mooi spelidee ingezonden en is dit goedgekeurd geweest. Nu dwarrelt er opnieuw iets in mijn hoofd rond, het spelidee dat ik in de toekomst zal plaatsen bouwt verder op de principes van het vorige. Maar moest ik ooit binnenkort een mailtje krijgen, dat het spelidee bij de hogere hand uiteindelijk toch niet is goedgekeurd, dan weet ik dat ik niet aan het volgende spelidee moet beginnen.

Maar tot nu toe heb ik nog geen extra nieuws gekregen omtrent mijn spelidee, behalve Goedgekeurd en een bingobal ;-)

Want ik geloof dat de stemmen van de gebruikers hier niet goed genoeg doorwegen om interessante spelideëen direct te kunnen laten uitvoeren.
Hoogstwaarschijnlijk zullen onze goedgekeurde ideeën nog andere zware proeven moeten doorstaan :P en is de peiling die hier geplaatst wordt maar een zwakke schifting.

En alleen deze schifting is voor ons en de auteurs van de ideeën beschikbaar.

Mijn vraag luidt nu:

Als het mogelijk is, zouden de auteurs dan op de hoogte gebracht kunnen worden van de verdere stadia die het voorstel moet doorstaan.

Alvast bedankt voor enig respons!

PS : Moest hetgene dat ik daarjuist schreef beledigend overkomen, mijn oprechte excuses hiervoor. Moest hetgene dat ik daarjuist geschreven heb, een herhaling of een herkauwing van iets zijn, mijn excuses aan de forummoderatoren die al werk genoeg hebben. En moest dit de verkeerde plaats zijn om zoiets te plaatsen, dan mag dit zeker verplaatst worden als dit mogelijk is.

Kan mijn Typefout uit de titel gehaald worden?


Discussie Wat gebeurt er uiteindelijl met een goedgekeurd spelidee?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب