عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 5 août 2015

Discussie Respect ingame en AF

1 ding is al sinds het begin van Grepolis aanwezig. De ongelofelijk irritante zaagdiscussies over onderwerpen die compleet uit de hand lopen en in beledigingen en compleet respectloos gedrag ontaarden. En in sommige gevallen persoonlijke aanvallen. 1 van de dingen die me hierbij ook stoort is het pest en treitergedrag van sommige spelers, die het nodig vinden wanneer ze iemand niet mogen 10 pagina's vol te spammen met provocerende reacties. Onder normale omstandigheden kan het me niet veel boeien, de laatste tijd trek ik me er wel teveel van aan en doet me besluiten om dit topic te openen, in acht genomen ook een meest recente ontwikkeling.

Afgelopen dagen ben ik op het AF voor ziektes als kanker uitgemaakt, is mijn RL situatie belachelijk gemaakt en heb ik tig pagina's aan onzin reacties van bepaalde spelers langs zien komen enkel bedoeld om een reactie te provoceren. Ik vind dit not done. Sowieso het feit dat de speler die met kanker schold niet eens een permanente ban heeft gekregen. Dat soort beledigingen en het zeggen dat mijn moeder haar kanker verdiende gaat zover dat ieder recht dan zou moeten komen te vervallen om nog verder te reageren op het forum.

Maar nee, die spelers kunnen nog steeds hun onzin uitkramen. Maar ingame, tja ingame heb je moderators die blijkbaar voor ieder klein ding een ban geven. Ik had een tekst op profiel staan in het Engels, op de wijze hoe de nickname welke ik heb gekozen zich zou verwoorden. Geheel onschuldig bedoeld en het probleem aan de tekst voor de moderator was dat ik het in het engels had geschreven en het woordje f uck erin voor kwam. Oftewel, ik kreeg niet alleen een ban. Ik kreeg gelijk een permanente ban. Dus blijkbaar het woordje f uck op profiel is erger dan mensen met kanker uitschelden of continue getreiter?

Ik vind dat respect voorop moet staan en ondanks dat ik af en toe ook wel eens uit mijn slof kan schieten probeer ik altijd respectvol te blijven naar medespelers. Ik kan het dan ook totaal niet verkroppen dat spelers mij met de meest erge dingen kunnen beledigen en ik ingame voor het gebruik van het woordje **** een permanente ban krijg. Ik hoop dat dit topic wordt laten staan om deze situatie te kunnen bediscussieren en om aan ieder te vragen.... wat gaat te ver? wat zou wel of niet toegelaten moeten worden? EN vinden jullie ook niet dat we af en toe wel zeer respectloos met elkaar omgaan hier op het AF in topics en dat we elkaar een stuk beter zouden kunnen en misschien wel moeten behandelen?

Ik hoor graag jullie mening hierover.


Discussie Respect ingame en AF

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب