عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 4 août 2015

Discussie Discussie game moderators.

Nu heb ik de laatste dagen zo'n geweldige chat gehad op de support waar niet mee valt te onderhandelen. Zie ik dat Conor McGregor hetzelfde heeft gehad als ik. Daarnaast is het op de support ook tunnel visie en vrij heid van een mening is hier ook zeer ver te zoeken. Mocht je een narig woordje naar iemand maken (game-mods, forum-mods of Innogames) heb je een ban aan de voeten geworpen.
Mobiele app word als co optie gezien als je die te vaak gebruikt en dan kan je er niks meer tegen doen. Iemand die in hetzelfde huis zit kan niet spelen want volgens de regels is het mogelijk maar heb je bij de eerste aangifte een ban aan je broek. Bij letterlijk bewijs van een toegift word er niks inbegrepen, maar stel dat de mods het zelf iets verdacht vinden gooien ze er een ban op.

Tegenwoordig is het steeds meer aan het dalen het niveau van de mods. En ik vind het niet gek dat er geen nieuwe mods worden gevonden. Ze tonen het gedrag van een communistische partij en ieder met een eigen mening word het zwijgen geworpen.

Kan mij iemand daarom ook uitleggen hoe dit te verhelpen want ik ga de tijd missen toen de pinguin het spel aan het leiden was. Tijd voor Kroenuh want ik vraag me momenteel af of hij het zelf nog wel inziet dat het zo niet kan. Qua spel hoe het word gespeeld en hoe je moderators functioneren want de tijd van een aantal jaar terug is niet meer hetzelfde. We moeten alles opvolgen wat Innogames vraagt, en om ons gerust te stellen, maken ze nog een stemming of we iets willen of niet en stel dat 90% tegen is zal de 10% toch wel hun zin krijgen. Op dit soort momenten zou heel grepolis als de politie hun werk moeten doen. Kei hard staken en gewoon niks meer doen tot er verandering zou komen. Dan zal Grepolis namelijk zwaar falen en dat is niet wat ze willen denk ik zoveel verlies leiden.

Maar goed, dat was mijn zegje.

Hoop dat er meer mensen zoals ik denken.


Discussie Discussie game moderators.

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب