عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 1 août 2015

Discussie Amateuristisch gedrag support

Goedenavond allen,

Ik zou het graag even hebben over een voorval dat net gebeurd is.

Toen ik daarnet wou inloggen op olympia zag ik dat mijn account geblokkeerd was wegens multiaccount. Ik natuurlijk onwetend een bericht naar support geschreven, omdat er stond dat mijn zoon de oorzaak was. Natuurlijk heel erg vreemd, want voor ik op deze werld starte had mijn zoon nog een vraag hier naar gesteld of dit kon ja of nee.
Hier is op geantwoord dat dit zeker gaat als ik mijn internetverbinding zou delen vanaf alle2 de accounts, dit heb ik dan gedaan en kon heletijd rustig spelen.

Mijn zoon die op naxos speelt heeft een accountje op olympia van 700p ongeveer gewoon om goud te handelen, de laatste keer dat hij hierop inlogde was 5dagen terug.

Ik vind het sowieso al heel erg vreemd dat jullie een account van 25k gaan bekijken met een account van 700p.
Maar goed, ik snap dat jullie jullie werk doen.

Als antwoord kreeg ik dan:

*knip*

Nou even ingaan op wat ik vet heb gemarkeerd, wij hebben het niet breed hangen, dus hebben we gewoon 1 laptop voor ons 2. Zijn wereld staat open 'naxos' en mijne, ik zit natuurlijk veel vaker op de pc, omdat ik op een snellere wereld zit, maar natuurlijk kan er vaak snel geswitched worden, aangezien ik nog om de 5min opeis.

Dus eerlijk gezegd vind ik dit redelijk amateuristisch, ik weet niet wat jullie hiervan denken?
En dan nog, 5dagen geschorst? is dat een grap, wereld is net begonnen... En al jullie redens voor deze schorsing heb ik koud gemaakt, ik kan zelfs filmen hoe we samen achter de pc soms zitten, zou niet weten waarom dit niet kan?

Ik hoop dat dit snel word opgelost, en gewoon waar verder kan spelen.
Ik maak dit niet om een discussie met de desbetreffende moderator aan te gaan, daarvoor heb ik de support dienst, maar om aan te tonen dat dit onzin is, en jullie zichzelf zo als amateurs opstellen, want een slechte nadruk geeft.

Met vriendelijke groet,
Anaïtis


Discussie Amateuristisch gedrag support

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب