عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 19 août 2015

Besloten spel [Speeltopic] Ridders van Rome #20

Juist. Mijn laptop én mijn telefoon krijgen kuren vandaag. Vandaar dat het ook zo lang duurde. Ik zit nu op mijn iPod touch (3), dus het kan eventjes sturen voordat alle pm's etc binnen zijn, aangezien dit ding even snel is als een oma zonder rollator (love naar alle oma's).*
Pas contact leggen, posten etc als ik het in dit topic heb gezegd. De eerste deadline zal misschien wat later zijn dan gewend. Excuses. Ook zal het laat op de avond kunnen worden eer ik het verwerkt heb, iets met werken in de horeca die avond enzo.



Spelers:
1. Donny
2. Heir of carthago
3. Crimson Chin
4. LeonidasFromSparta
5. Ydeger
6. Wouter
7. Genade


Rollen:
- 2 katholieken
- 2 katharen
- 1 tempelier
- 2 verzamelaars:
=> 1 parel- en diamant-, 1 robijn- en diamant-


Op te bieden items dag 1
Openbaar
----- Zienersbeurt (oneven dagen)
----- Stuk land 1
----- Zak met edelstenen 1
----- Zak met edelstenen 2
----- Kist 1
----- Kist 2*
----- Sleutel 1
----- Sleutel 2
----- Zak met edelstenen S
----- Kist S
----- Sleutel S

Deadline:
21-8, 22:00


Besloten spel [Speeltopic] Ridders van Rome #20

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب