عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 26 août 2015

Aquilifer.

Nou, zal ik ook maar dan? Voordat jullie geen idee hebben wie ik ben als ik straks weer ga beginnen :p

Naam forum / spel: Dat is dus Aquilifer. (spreek uit: aakWIEliefèr) Dat betekent adelaardrager, degene die de standaard droeg in het Romeinse legioen. Waarom die naam? Ach ja, leek me wel geinig, en het ligt lekker op de tong.

Leeftijd / Verjaardag: Ben 16 jaartjes oud. Jarig één dag na Adolf Hitler, op de dag van de stichting van Rome (volgens de legende)

Woonplaats: In het mooie, hiel gezellige en sjoene Limburg.

Mijn beroep / opleiding: Ik zit nog aan de schoolbanken op de middelbare school. Ik ga dit jaar naar het vijfde van gymnasium, met een vakkenpakket dat eigenlijk illegaal is: E&M met Natuurkunde. Ik vertikte het om een N-profiel te kiezen, omdat scheikunde, biologie, informatica en wiskunde-D allemaal niks was en niks is en ik nog altijd blij ben dat ik dat niet heb. En technici, kom niet aanzetten met 'Jaja, je moet eigenlijk een N-profiel hebben, want dan kun je iets met je leven' zoals onze decaan. Echt niet

Mijn hobbies/interesses: Ik doe van alles. Ik ben bovenal eerste trombonist. Ik speel dat prachtinstrument al bijna zeven jaar (volgens mij, ben de tel kwijt geraakt). Dus qua muziek vind ik het belangrijk dat alles goed in elkaar zit. En dan hoeft het niet klassiek te zijn, maar ook niet per se een grote hit. Daarom waardeer ik van alles qua muziek. Verder vind ik het leuk om af en toe een potje te darten, speel ik graag RTS-games op mijn pc (nee, Grepo hoort daar niet bij), zoals games van de Total War series. Civilization V doe ik ook graag. En als laatste kijk ik graag films. Lezen doe ik niet zo graag. Ik interesseer me erg in geschiedenis, economie, politiek en dat soort wereldse zaken. Verder zit ik uiteraard graag met mijn vrienden ergens met een biertje bij iemand thuis, onder het afdak, rond de pokertafel of in/aan het zwembad.


Mijn lievelingsmuziek: Ik waardeer van alles. Vraag me niet naar songtitels, schrijvers, dj's en componisten. Die ken ik allemaal niet (tot verbazing van allen om mij heen). Ook de lyrics lukt niet vaak, maar de melodie blijft altijd hangen. Ik waardeer alles waar ik logica achter kan vinden of muziek die echt binnenkomt, omdat de melodie mooi, lekker, rakend of pakkend is. En dan mag het rock, pop, jazz, klassiek, alles zijn. Behalve dubstep, slechte remixes en shit. Das gewoon herrie, in elkaar megflanst door mensen die te veel tijd en te veel zelfoverschatting hebben, maar te weinig leven.

Mijn lievelingsfilms/-series: Ook van alles en nog wat. Lord of the Rings en The Hobbit uiteraard, Band of Brothers, films over geschiedenis (zoals Quo Vadis, Attila, Kingdom of Heaven), een goeie lachfilm. Actie vind ik minder, een beetje te met schieten, knallen, racen, en stoer doen.

Mijn Grepolis 'carrière': Jaja, ik heb op een ander account gespeeld. Ga lekker niet zeggen welke . Ga er maar vanuit dat ik ervaring heb, weet wat ik zeg, zorgvuldig ben, niet te veel te zien ben op de voorgrond maar rustig mijn kansjes afwacht en mijn bondgenoten op strategisch goede punten tot het uiterste help. Momenteel ben ik op Olympia gestopt. Wie speelt er nou nog op een wereld met oud systeem? Belachelijk vind ik het. Scheve dingen allemaal als met je eigen troepen je stad aanvallen, een hele lage muur voor beste verdedigingskansen. I mean, dafuq :p. Ik kwam daar voor de goudhandel en was weer weg toen het vernakt werd met de laatste update. Ik ben straks weer te zien op Pella. Ben daar van plan mijn bankrekening die wel een heel mooi aantal maanden premium kan hebben, te gaan spenderen. Als de instellingen eindelijk eens goed zijn, dus zoals Githion en Ithaka. Ik denk overigens ook me af en toe eens bij het spellenforum te gaan laten zien. Verder vind ik gezelligheid en professionaliteit belangrijk in de alliantie. En de grootste spelers zijn voor mij degenen die het behulpzaamst en aardigst zijn, en die het meeste rendement halen: zo min mogelijk goud en tijd aan Grepolis, maar zo veel mogelijk bereiken. Dat is top voor mij ^^

Ik zou niet kunnen leven zonder...: Mijn trombone en muziekleven. Daar ontmoet je zoveel mensen en ben je zoveel samen bezig. Veel meer als bij sporten. Muziek is ook bedoeld voor samenwerking, geen competitie. En als er al competitie is, is die heel erg vriendschappelijk. Egotrippertjes en opscheppers vallen automatisch door de mand. Dat vind ik bijzonder aan die wereld. De muziek is voor mij denk ik het belangrijkste wat ik doe. Verder vind ik mijn vriendengroep fantastisch en houd ik van mijn familie.

Ik hou niet van...: Oeioei, er zijn zoveel mensentypes die ik liever niet in mijn omgeving heb. En daar ben ik zeker niet bang voor om daar heeel subtiel wat over te zeggen. Egoïsten, zakkenvullers, opscheppers, mensen met te veel geld op de spaarrekening en schreeuwen dat uitkeringslui maar in de landbouw moeten gaan werken, te rijke bankiers, rechtse politici, PVV- en VVD-stemmers, tenzij je er een redelijk debat mee kunt voeren. Dat wil met die tweede groep nog wel eens lukken, kortzichtige mensen/schreeuwerds (alle grenzen dicht! alle terroristen dood! alle Marokkanen deruit! Zoek het je zelf uit! Geen geld meer naar derdewereldlanden, die zijn toch hopeloos!), je hebt wel een idee gekregen denk ik zo :p

Nou, dat was ie weer. Niet zo heel interessant denk ik. Je hebt een idee gekregen hoop ik


Aquilifer.

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب