عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 24 juillet 2015

Windows 7 Windows 10 op mijn laptop?

Ik heb recentelijk windows 7 geïnstalleerd op mijn laptop van 2007.
Op zich al een oude laptop, maar het was 'toen' een pareltje en vandaag kan hij qua snelheid nog altijd even goed mee.

Nu heb ik zoals velen het aanbod om 10 te installeren, volgens de 'reservatie' tool voor windows 10 is mijn computer hiervoor ook snel genoeg. Ik vrees alleen een beetje voor de hardware?
Updates voor mijn videokaart zijn er bv al een tijdje niet meer, is ook niet nodig want gamen doe ik al even niet meer met deze laptop. Maar ik vraag me af of het interessant is of net 'gevaarlijk' om die update te gaan doen.

Iemand tips? Of waar ik alle hardware componenten kan gaan checken?

Mvg


***************************
mss specificaties van mijn systeem geven ....

- Compal JHL90 High Resolution
- Intel-T9400 45NM Montevina CORE2 DUO 1066FSB 6MB cache
-PREMIUM-SODIMM 2048 DDR2 PC6400 800MHZ (maal twee, dus 4gb ram)
-Intel 2GB Turbo memory


Windows 7 Windows 10 op mijn laptop?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب