عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 10 juillet 2015

Vraag Waarom zijn er topics niet meer terug te vinden?

Zoals het onderwerp van deze vraag al zegt, verbaast het me dat er sommige topics niet meer terug te vinden zijn.
Alsof ze opeens niet meer bestaan.

Zo wilde ik bijvoorbeeld een "wie van de drie" terugkijken en heb ik gewoon netjes ingevoerd in de zoekbalk van het forum zelf. Maar toen was die specifieke wie van de drie niet te vinden. (het ging over wie van de drie #15)

Toen heb ik maar slim het ingevoerd op google en toen kwam ik op deze link
Wanneer je daar op klikt zal je het topic nog gewoon kunnen zien en de eerste berichten van die pagina kunnen lezen. Maar zodra je naar de volgende pagina gaat is die opeens weg.

En dat is niet alleen met dat topic zo, zo zijn er wel meer topics zoals deze:
En als je dan naar een quote op die pagina verwijst. Bv zo:
Quote:

Origineel geplaatst door Odol110 Bekijk berichten
ik was te laat :( en ik ben ziek vandaag

Ook dan krijg ik een foutmelding als ik op dat pijltje van die quote klik

Waar ligt dat aan?


Vraag Waarom zijn er topics niet meer terug te vinden?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب