عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 2 juillet 2015

Vraag Vlaggen autmatisch naar beneden

Hallo,

Ik weet niet zeker of dit de goede categorie is maar anders bij deze sorry.

Ik heb een meertalige website sekeris.eu/mm3 gebouwd met 4 talen. Echter de eigenaar wil nu beginnen met twee talen en in de toekomst de andere talen erbij hebben.
Ik kan de talen gewoon uitzetten in de backend maar dan is er een probleem.

Er komt een lege ruimte op de plaats waar die talen vlag stond.
Nu is mijn vraag is er een mogelijkheid om de vlaggen automatisch naar beneden te zetten maar als er een extra vlag wordt aangezet de vlaggen netjes naar boven gaan. Ze moeten zeg maar beginnen wat gelijk is met onderkant logo komen.

Ik hoop dat iemand kan helpen.


Vraag Vlaggen autmatisch naar beneden

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب