عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 24 juillet 2015

Vraag Overrides

Ik weet niet zeker of ik mijn vraag in deze rubriek juist zet maar gok er maar op! :-)
Ik heb in het verleden eens het standaard contactformulier van joomla (toen een 2.5 website) aangepast door in de php-bestanden wijzigingen door te voeren.
Nu heb ik een nieuwe website gemaakt waarvoor ik hetzelfde wil doen, maar het lukt niet. Ik weet wel dat ik eens heb getest met de overrides en nu wil ik controleren of ik mss een override heb gemaakt van de com_contact waardoor mijn wijzigingen niet lukken. Ik weet echter niet waar ik een overzicht kan vinden van gemaakte overrides. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt!


Vraag Overrides

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب