عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 30 juillet 2015

Veilig taalbestand Adsmanager veranderen?

Ik heb in Adsmanager een aantal woorden staan die ik graag wil veranderen, bijv. bij het aanmaken van een nieuwe advertentie wil ik graag het woord 'Woonplaats' ipv 'Stad' hebben, en bij Soort van levering graag 'verzenden/afhalen' ipv 'levering/afhalen'.

Nu heb ik deze wel gevonden in de language pack, maar kan ik dit dan gewoon veilig wijzigen en vervangen voor het taalbestand op mijn server?

Ik denk het zelf haast wel,maar ik wil het toch graag even zeker weten omdat dit de laatste puntjes op de i zijn, en dan heb ik Adsmanager erop staan zoals ik wil. Ik zou het dus niet graag op het laatst nog verknoeien.

Alvast bedankt!


.


Veilig taalbestand Adsmanager veranderen?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب