عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 11 juillet 2015

tekstlinken in artikel

Ik kon geen betere titel bedenken, maar misschien dat de vraag de titel-onderwerp kan verduidelijken.
Ik gebruik rolmenu's voor op mijn website. Ik kom door de vele artikelen niet meer uit en de onderwerpen in de rolmenu's zakken te ver naar beneden. Ik zal er een oplossing voor moeten zoeken om de bezoekers de hele lijst te kunnen laten zien.
Vraag is: Kan ik een artikel maken waarop ik alle koppen van de artikels op zet en dat de gebruiker daarop kiest welk artikel zij/hij wil lezen? Dit is volgens mij wel mogelijk, maar het artikel moet dan op dezelfde pagina opgeroepen worden om het te lezen.
Ik hoop dat de vraagstelling duidelijk is en misschien is er wel een veel makkelijker oplossing.
Rob


tekstlinken in artikel

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب