عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 14 juillet 2015

StarrOwner

Naam forum / Spel: StarrOwner (ook wel bekend als Starr)

Leeftijd / Verjaardag: Geboren op 27 september 1996, 18.

Woonplaats: Leuven, Vlaams-Brabant (België)

Foto: Ik wil jullie besparen van een nachtmerrie (en dit meen ik écht).

Mijn beroep / opleiding: Afgestudeerd op middelbaar als Informaticabeheerder, beginnend Hogeschool student te Hasselt.

Mijn hobby’s / interesses: Mijn hobby’s kunnen verschillen tot het luisteren van muziek maar ook tot de hele dag in ben liggen terwijl Netflix aanstaat. Een andere hobby van mij is mijn vriendin aandacht schenken. Mijn hobby lijst is lang, vroeger was ik een hardcore gamer maar daardoor werd ik een verslaafde. En met verslaafd bedoel ik niet twee uurtjes per dag maar dan bedoel ik zelfs tijdens school weken tot 5u ‘s nachts gamen vanaf dat je thuis komt en je wekker gaat om 7u in de ochtend voor naar school te gaan. Het was echt héél extreem hoe mijn verslaving was en ik merkte niet eens dat ik alles en iedereen rondom me aan het verliezen was, dankzij mijn vriendin ben ik tot op de dag van vandaag nog aan het afkicken (tenzij je Grepolis een game noemt, dan ben ik nog altijd verslaafd…).

Mijn lievelingsmuziek: Deze kan verschillen van Metal tot de oldies zoals Spandau Ballet – True. Als ik het graag hoor dan luister ik ernaar, dus als iemand een leuk liedje weet (met leuk bedoel ik dus echt een liedje met stijl en niet dat popmuziek van tegenwoordig dat op niets trekt), contacteer me!

Mijn lievelingsfilms / -series: Ik heb een zwak voor Britse films zoals met name About Time, Love Rosie & The Theory of Everything. Ik zie wel graag actie maar zolang het maar niet te overdreven is en niet te hard gefaked. Ik zou zelfs oude films willen kijken, net zoals mijn muziek stijl is deze helemaal niet beperkt maar sta ik open voor alles. Ik kijk netflix series over de oorlog terwijl de aflevering daarna over drugs kan gaan (Eigen Kweek). Maar iedereen kent de bekendste wel zoals Game of Thrones, Walking Dead, How I Met Your Mother,… Zoals bij muziek vermeld, heb je een goeie (reeds onbekende) serie -> contacteer me!

Mijn Grepolis 'carrière': Mijn allereerste Grepolis ervaring begon op 15-10-2011, op de wereld Ksi was ik begonnen als noobje, ik wist niet wat te bouwen of wat te doen en zoals de meesten was ik slecht in het begin. Timings? Wat is dat? Dat kende ik niet, ik beukte er maar op los maar ik werd toch erkend. Ik was véél te laat begonnen in de wereld want ik was nog geen maand bezig en opeens waren de Wereldwonderen al daar, wacht? Wereldwonderen? Wat zijn dat? Ik wist van niets en ik zat meer op de wiki pagina dan in het spel zelf. Ik begon in een van de kleinste allianties in de wereld, maar toen begon ik te groeien en ik begon snel te groeien, een grote speler van een gemiddelde alliantie merkte me op en contacteerde me en toen kwam ik bij hun. Ik heb zeker een dik jaar in die alliantie gezeten maar toen brak er een oorlog uit met FNC, ik besloot de makkelijkste weg te nemen en sloot me bij de vijand aan. En zo werd ik een FNC lid, vele mensen heb ik daar leren kennen, alsook die grote speler kwam mee en werd mijn hele goeie vriend. Samen hadden we de wereld gewonnen en heb ik een kroontje verkregen. Een dikke maand daarna hoorde ik van de vrouw van die goede vriend dat hij was overleden, ik heb meteen op reset gedrukt en ben toen gestopt.

Een hele poos geleden kreeg ik weer de kriebels om Grepolis te spelen, en niet enkel voor het spel, maar ik miste het plezier, ik miste de spelers. Na mijn twee jaar lange carrière op Ksi dacht ik dat ik wel wat ervaring had maar toen kwam ik bij de echte wereld, toen ik begon op Heraklion was de wereld al 6 maanden bezig, ik was een laatkomer. Het hele spel was veranderd, afbeeldingen, thema’s, kleuren, noem maar op. Ik was in feite weer van nul begonnen. Ik begon zoals gewoonlijk in een kleine zeer inactieve alliantie, na daar leider te worden ben ik uitgenodigd door Selection. Ze waren de grootste alliantie in de oceaan waar ik zat dus het was een wijze beslissing. Na een paar weken werd ik ook hier uitgeroepen tot leider, maar we kwamen dicht bij de nummer 1 van de wereld, n0madians. Het was een oorlog die op voorhand al verloren was, we wisten dat we gedoemd waren. Nadat ze veel spelers van onze alliantie waren overgestapt ondernam ik actie en begon ik zelf met aanvallen, het was me succesvol gelukt om een paar steden af te pakken maar dan na één belangrijke aanval kreeg ik een bericht van de leider en oprichter van n0madians en begonnen we zo te praten. Er was één speler in Selection die elk lid haatte, hij was een man die schreeuwde om aandacht en wou de baas spelen en was voor mij de grootste reden om daar weg te gaan dus begon ik een muiterij te plannen met de alliantie leden.

Na een paar dagen planning hadden we allen besloten om de alliantie te verlaten, eerst was er een plan om een eigen alliantie op te starten maar na 1 dag was dit zinloos dus gingen we maar meteen naar n0madians, de alliantie waar ik echt helemaal tot uiting kwam en ben open gebloeid. Sedert een paar maanden ben ik ook daar leider van de alliantie geworden en dankzij de leden heb ik al vele mooie herinneringen met hun beleefd en geniet ik van het spel in zijn ware aard.

Veel werelden heb ik betreden, ik was erbij toen ze discussieerden over de Reserveringstool, ik was erbij toen de eerste wereld een kaart had terwijl je bezig kon zijn met je stad en dus gewoon moest slepen om te bewegen, ik zag de evolutie van Grepolis in eigen ervaring veranderen. Ja, ik zag hoe Grepolis veranderde tot een moderner spel. Maar toch mis ik de Grepolis van toen, hoe het zo simpel was, hoe het spel vol fouten zat en hoe moeilijk het was om toen in de top 10 te staan. En nu? Als je voor minder dan 50 euro per maand goud koopt sta je al in de top 10, laat staan top 3. Ik zie hoe Grepolis achteruitgaat en hoe ze enkel mikken op meer goud te verdienen.. Ik denk dat InnoGames eens moet beseffen dat ze niets zijn zonder hun spelers, ja spelers kunnen meer extra’s krijgen door wat geld op te doen maar InnoGames zorgt er zo voor dat ze spelers kwijt raken en dan gaan hun inkomsten ook dalen. Jammer, maar als het zo blijft doorgaan zal je mij hier ook niet meer zien…

Ik zou niet kunnen leven zonder.. Ik zou hierop kunnen antwoorden… Een hart. Maar waar ik echt niet mee kan leven is de mensen rondom me heen, het ergste is om alleen te zijn en alleen door het leven te gaan en daarom wil ik voor iedereen er wel zijn zodat er altijd wel iemand is om naar toe te gaan en je hart te luchten, zo iemand wil ik zijn, een persoon waar iedereen terecht kan.

Ik hou niet van.. Voornamelijk mensen die schreeuwen om erkenning en aandacht. Zie mijn handtekening voor meer te weten, ("Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something."). Hiermee bedoel ik dus mensen die denken dat ze belangrijk zijn en dat hun mening het belangrijkste is van de wereld en het interessante, maar zo is de wereld niet. Iedereen zijn mening telt ja dat klopt en ik respecteer ook de mensen hun vrije meningsuiting maar soms moet je je mening voor jezelf houden om anderen niet te kwetsen.


Hopelijk is dit genoeg info? Wel, vraag er maar op los!


StarrOwner

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب