عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 21 juillet 2015

Speeltopic Ik wil zien...

Dit spel gaat als volgt:
Iemand zegt ik wil een olifant in tutu zien.
Dan moet de volgende dat (kleur)plaatje posten als post.
Als hij het heeft gevonden mag hij ook een ik wil zien... zeggen.
Ga niet te ver want het moet mogelijk zijn om het plaatje op google te vinden, want de meesten zullen geen zin hebben om zelf die foto te gaan maken en dan zal dit spel waarschijnlijk gelijk al stilliggen.

Het mogen ook kleurplaten zijn

Ik begin:
Ik wil zien...
Een olifant met tutu (zoals in voorbeeld)

Overigens heb ik deze niet zelf verzonnen, maar overgenomen(met toestemming) van max de beste, die helaas niet op het AF zit.


Speeltopic Ik wil zien...

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب