عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 23 juillet 2015

Probleem DJ image slider en IE

Hoi allemaal,

Ik heb een probleempje waar ik maar niet uitkom door mijn gebrekkige technische kennis denk ik... Ik doe dus heel graag even een beroep op jullie :D

Op de website www.damartijn.nl/3j draait in het middelste vakje een module van DJ image slider.

Werkt perfect bij mij in alle browsers die ik kan testen, waaronder IE9. Helaas heeft mijn vriend een hogere versie IE... en daar werkt het niet. Die vriend krijgt slechts de onderste helft van de afbeeldingen te zien, maar wel tegen de bovenkant van het vak aan... dus alsof de bovenkant van de afbeeldingen zijn afgesneden.

Nu heb ik in de module CSS3 uitgeschakeld, omdat ik weet dat IE daar nog wel eens moeite mee heeft, maar dat was helaas de oplossing niet.

Weet iemand waar dit aan kan liggen... of kan iemand met een hogere IE eens kijken/testen waar het aan ligt... Ik kan het zelf helaas niet reproduceren :-(

Alvast bedankt voor het meedenken!


Probleem DJ image slider en IE

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب