عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 13 juillet 2015

premade--> Sons of Poseidon

hallo, beste krijges,
ik ben kykloops.
waarschijnlijk zullen weinigen mij kennen, aangezien ik nog niet heel groot ben in eerdere werelden.
Echter speel ik wel in 4 werelden tegelijk (lamia, Naxos, Marathon en achilles) en heb ik dus wel bakken met ervaring.
Dat was even een introductie van mijzelf en nu de ally:

In Naxos heb ik anderhalve week geleden een nieuwe ally gesticht: Sons of Poseidon.


daar heb ik nu een klein clubje van ongeveer 10 man bij elkaar en nu wil ik graag uitbreiden naarde nieuwe wereld Olympia.
voorlopig zijn er nog heel veel plekken beschikbaar voor leden, die er bij willen, dus joinen mag altijd.
eisen:
- netjes omgaan met allygenoten, BG's en Nap's
- minimale groei van 150 pt per dag (wordt verhoogd, naarmate een speler beter wordt)
- minimaal 2 keer per dag inloggen + allyforum checken

wij komen te zitten in het noord-westen en wij hebben bij voorbaat al een BG, met de ally waar ik lid van ben in Marathon: the elite trojans (ook gelegerd in Noord-west)

wie bij voorbaat wil joinen moet dat melden in een onderstaand bericht of een PM naar mij in een van mijn actieve werelden.
en als je bij voorbaat een BG wilt, weten PM's mij altijd te vinden!


premade--> Sons of Poseidon

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب