عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 12 juillet 2015

Premade- De verhuizers

Wie zijn wij?


Met dank aan arichibi

Heir of Carthago: Velen zullen mij niet kennen, degene die mij wel kennen zullen me kennen als een van de grootste AF noobs, en ja dat ben ik een grote AF noob die waarschijnlijk meteen gaat floppen. Gelukkig heb ik hulp van.

Galadriël Bekend van Ithaka en Lamia, meesteres van het stichten en het helpen van beginnelingen. Zij heeft al vele oceanen bezocht om haar vrienden te helpen.

Archer of Doom Velen zullen deze kennen, vanwege zijn roem hoef ik geen uitleg over deze held te geven

Andere leden zijn intern bekend.

Wat zal ons doel zijn?
Ons doel zal zijn om niet vernietigd te worden door de vele betere allianties, gelukkig kunnen we altijd vluchten naar andere oceanen waar we de kleinere spelers kunnen pesten. Ons doel zal zijn om zo ver mogelijk van de kern te liggen en door middel van goud de ww's te bouwen.

Eisen
- Heel je uitkering gebruiken om goud te kopen
- Een deff**** zijn
- 48u kolo's sturen
- Skype gebruiken, maar niet om te plannen maar om te praten en ruzie te maken
- Al je vrienden uitnodigen zodat we al een wing hebben voor de wereld begint (kuch voetballerke)
- Niet bang zijn om te internen

Bondgenootschappen en NAP's
BG's en NAP's worden meteen aanvaard, want wij zijn bang van iedereen

Startdatum/Joinen
We zullen beginnen zaterdag ochtend, windrichting is intern bekend.
Je kan joinen door een pm naar mij of gala te sturen met daarin alle random informatie over jezelf
Op skype zijn we beide actief, ik onder de naam heirofcarthago en gala onder de naam live:vankootjes


Premade- De verhuizers

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب