عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 16 juillet 2015

Overig Templates voor het Algemeen Forum

Voorstel
Zoals we de afgelopen dagen, weken en maanden merken lukt het bijna niemand (op een enkeling na) te reageren naar tevredenheid van onze geweldige ondergewaarde zeer rechtvaardige moderators.
Dit tot ieders groot verdriet, elke keer weer word geprobeerd een gepaste reactie te plaatsen.
soms reageren de moderators hier erg vergevingsgezind op en krijgt men een waarschuwing, maar regelmatig loopt het uit op een ban of nog erger een permanente ban.
Dit moet nu eens afgelopen zijn.
Daarom stel ik het volgende voor, Templates voor het AF.
Voor elk bericht van de moderators waar je op wilt reageren, of voor elk luchtig gesprekje met je mede forumganger een standaard template.

Details
Omdat er honderden templates zijn zal ik niemand vermoeien met ze hier allemaal te plaatsen maar enkele voorbeelden..


Voorbeeld 1
Een mod geeft aan (of je raad ) dat er geen scheldwoorden gebruikt meer mogen worden.
jou reactie zou zijn; jij vuile vieze teringlijer ******* een eind heen met je kut ***** betuttelende regeltjes
dit hoeft niet meer aangezien je in dit geval template 666 kan gebruiken:
Bedankt oh geweldige goeddoener (vul hier naam van moderator in ) ik zal deze regel opslaan en het nooit meer doen!


Voorbeeld 2
Een topic of reactie word verwijderd, jou reactie zou zijn.
weer dit kinderachtige sneue gedrag, er blijft niks van het forum over.
stelletje ellendelingen!
Template 13 zou je het volgende voor opgestelde topic geven:
ik wil bij deze gewoon even de tijd nemen om onze fantastische moderators ( of specificier je tot `1 mod ) te bedanken voor de goede zorgen.
Voor ik ook maar de tijd heb gekregen de vervuiling van het forum te bekijken hebben zij dit al voor me weggehaald en kan ik rustig verder met het uitzoeken van tepmlates voor mijn nieuwe reactie op het steek een veer in de reet van een mod topic.

Misbruikpreventie
Er zou zeker misbruik van gemaakt kunnen worden, maar geef zelf toe.
Met zulke templates zal niemand dat toch willen??
En als het wel gebeurd gewoon permanente ban. hoppa.

Samenvatting
Ik vind dat dit idee toegepast moet worden zodat wij allen in vrede kunnen leven onder toeziend oog van de almachtige mods die ons zoveel goeds geven.


Overig Templates voor het Algemeen Forum

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب