عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 3 juillet 2015

Overig Persoonlijk wapen - GIF

Voorstel
De mogelijkheid om ipv een stilstaand plaatje een gif als persoonlijk wapen te hebben.

Details
De toegestane bestandtypes zijn nu: jpg, png, gif. Erg leuk, maar ze kunnen gif er net zo goed niet tussen zetten, aangezien je een stilstaand plaatje ziet ipv je leuke gif waarvan je dacht, hé, die ga ik als persoonlijk wapen gebruiken! Mijn idee is dus om het mogelijk te maken om toe te voegen dat de gif ook echt gaat bewegen, wat natuurlijk de bedoeling van een gif is.

Misbruikpreventie
Ja, er is voor de verandering een mogelijkheid tot misbruik. Dit kunnen expliciete of beledigende beelden zijn die in de gif's voorkomen. Er kunnen nu echter ook al expliciete of beledigende afbeelding als persoonlijk wapen te zien zijn, volgens mij staat hier een ban op, dus zolang dit zo blijft en gehandhaafd wordt zie ik geen groot probleem.

Plaatjes/voorbeelden
Jaja, hoe kon het ook anders, ik heb hier een gif van gemaakt :D

http://ift.tt/1GUs0YM

Samenvatting
Waarom mijn idee ingevoerd moet worden? Meer variatie in profielafbeeldingen, meer bewegende beelden en het heeft een leuk effect op je profiel.

Laatste checklist
Aangezien 'gif' een te kort zoekwoord is heeft dit niet gewerkt, dit kon echter wel met 'gif's', en ik kon hier geen concrete ideeën bij vinden.


Overig Persoonlijk wapen - GIF

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب