عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 12 juillet 2015

Overig Overzicht Ideeënforum

Geen idee of het aan mij ligt of niet, maar als ik naar het Ideeënforum kijk, zie ik 1 grote puinhoop van ideeën, en ik denk persoonlijk dat het wel beter kan. Of de mods dit oplossen of ik mijn steentje moet bijdragen, I don't care, maar ik weet wel dat het beter kan en het goed zou zijn dat uhm hier iets aan verandert.

Ik heb enkele kleine ideetjes en een groot ideetje die in mijn ogen zouden kunnen bijdragen aan een beter overzicht en een makkelijker te hanteren systeem wanneer je ideeën wilt voorstellen of kijken naar oudere ideeën.

Verwijderen dubbele ideeën
- Er zijn heel veel ideeën die dubbel staan bij afgekeurde ideeën, een idee dat tweemaal is voorgesteld en dan ook tweemaal is afgewezen. Of gewoon brolideeën die voor niets nodig zijn. Kan men gewoon niet bij zo'n soort ideeën maar 1 idee laten staan en de rest verwijderen, zodat wij er geen last meer van hebben, en we van de 60 pagina's afgekeurde ideeën misschien naar 35 kunnen gaan. Ik zou persoonlijk het topic met de meeste inhoudelijke discussie laten staan en de rest verwijderen.

Je kan dit uiteraard ook toepassen op Goedgekeurde ideeën, maar ik denk niet dat er daar zo heel veel instaat dat verwijderd kan worden.

Verwijderen Nutteloze Ideeën/Outdated Ideeën
- Hetzelfde geldt voor ideeën die niet meer toepasbaar zijn op de huidige spelwerelden van grepolis. Ik denk aan voorstellen die eigenlijk al ondertussen ingevoerd zijn, of op een andere manier zijn ingevoerd maar ook bij afgekeurde ideeën staan. Deze hoop is iets kleiner, maar kan ook wel het verschil maken denk ik. Gewoon kwestie van alles eens door te spitten en te bekijken met de mods, dan kan je weer wat topics schrappen en wordt de afvalhoop weer wat kleiner en het afgekeurd forumdeel wat overzichtelijker.

Dit gaat natuurlijk ook voor ideeën die eigenlijk fout gesteld waren, dingen die wel al mogelijk waren maar waarvan de topicstarter het niet wist oid.

Tags in het Goedgekeurd forumdeel uitbreiden
- Overal staat goedgekeurd, zou het niet handiger zijn om dit te veranderen. Sommige ideeën kunnen dan veranderd worden naar 'Ingevoerd'. 'Afgewezen'. Of 'In Progress'. Lijkt me wel handig om te weten. Als die 2e en 3e niet mogelijk zijn, zou de eerste ook al een handige toevoeging zijn, denk ik.

Overzicht Ideeënforum
- Het kan aan mij liggen, maar ik vind persoonlijk de zoekfunctie vrij hard falen. Hij doet niet altijd wat je wilt, sommige topics zijn echt slecht geschreven waardoor je trefwoorden niet aankomen als je het een beetje anders formuleert. Daarom denk ik dat het wel handig zou kunnen zijn gewoon bij elk idee een trefwoord of 3 te zetten, in grepolis-termen uiteraard en dan een mooi overzicht hier te maken met alle trefwoorden. Zodat als je een idee over alliantiefora hebt, je gewoon in dat topic enkele linkjes kan aanklikken om te kijken of er eentje overeenkomt met jouw idee en je niet vijf zoekopdrachten moet gaan uitvoeren zonder te weten of het idee kansloos is of niet. Dit is veel werk voor de mods, maar in mijn ogen wel een mooie verbetering.

Owja, als het in verschillende topics moet, doen de mods dat wel, wou enkel niet het forum onderspammen,

Groet,
Rabbid


Overig Overzicht Ideeënforum

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب