عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 26 juillet 2015

Overig Eigen IG forumnaam wijzigen

Voorstel
Je eigen topicnaam kunnen veranderen.

Details
Iedereen kent het wel. Je bent een overname aan het uitvoeren. De kolo komt binnengevaren of de opstand is ontketend, dus je wilt dat in je topicnaam voegen. Helaas kan op dit moment enkel diegene met de forummod rechten. Daarom stel ik voor om op je eigen topic op het Alliantieforum de titel te kunnen veranderen.

Misbruik
Voor zover ik kan bedenken, niet mogelijk.

Indien misbruik toch mogelijk is, kunt u een reactie plaatsen en zal ik kijken of er een oplossing voor mogelijk is.

Reeds voorgesteld?
Ik heb het opgezocht. Ik zag dat het een keer eerder is voorgesteld. Toen ging het echter om het alliantieforum én het AF. Voor zover ik verder heb kunnen vinden is dit niet eerder voorgesteld, uiteraard ben ik een mens en kan ik me dus vergissen.


Overig Eigen IG forumnaam wijzigen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب