عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 24 juillet 2015

NoMercyNL

Naam forum / spel:
NoMercyNL, maar je mag me ook milan noemen

Leeftijd / Verjaardag:
16 en op 20 Juli geboren

Woonplaats:
Heerhugowaard

Mijn beroep / opleiding:
Werk nu tijdelijk bij een restaurant as afwasser maar ga binnenkort naar de intratuin

Mijn hobbies/interesses:

Me hobby's zijn sporten, judo en krav maga daarnaast doe ik veel aan grepolis(me vrienden zeggen teveel)speel oook wel is op de xbox en ik houd van koken

Mijn lievelingsmuziek:
Top 40 music vind ik meestal mooi/Bob Marley zingt ook mooi:D

Mijn lievelingsfilms/-series:
Orange is The new black vind ik leuk bedacht ik heb geen lievelingsfilms maar wel veel leuke films

Mijn grepolis 'carriere':

Begonnen op BETA met het account AK47 wereld helaas gesloten verder op achilles gespeeld door gegaan naar omega daar
tussen een tussen stop gehad met spelen maar ben nu weer terug voor de actie op wereld olympia

Ik zou niet kunnen leven zonder..

Mijn Familie.

Ik hou niet van..

Opscheppers


NoMercyNL

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب