عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 8 juillet 2015

Nieuwe melding Rapport te veel

Ik had al eerder gereageerd op het forum voor: een bericht te veel.
Maar kreeg daar geen reactie, dus misschien maar even hier proberen.

Ik heb nu al 2 dagen lang een rapport geopend staan.. een rapport dat helemaal niet bestaat. Omdat ik mijzelf er zo aan irriteerde heb ik alle rapporten verwijderd.. Maar dat heeft helemaal geen nut gehad. Nu heb ik mijzelf sowieso door het verwijderen van die rapporten al in de vingers gesneden. Ook ben ik steeds in rep en roer omdat ik dan weer een rapport zie (dan vergeet ik dus dat het een bug is) die ongeopend is. Misschien ben ik dan wat autistisch in. Maar als nummer 3 van de wereld Lamia stoor ik mij daar enorm aan. Waarom benoem ik dat ik nummer 3 ben (voor de haters onder ons, ben namelijk niet arrogant): als ik nummer 150 of 200 was geweest had het mij niet zo veel uitgemaakt. Dan speel je toch op een lager pitje, echter dat ben ik niet en ik speel actief.

Graag een oplossing..


Nieuwe melding Rapport te veel

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب