عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 23 juillet 2015

Hulp gevraagd bij dupliceren template

Ik heb twee problemen met het dupliceren van een template.

Ik gebruik de template JSN Dome
Op de standaard pagina heb ik een

--- horizontaal menu ---
--- module links / module midden / module rechts ---
--- module over de hele breedte ---
--- kruimelpad ---
--- de rest van template met alle toeters en bellen ---
--- footer ---


Deze wil ik dus graag zo houden. Misschien dat er later nog wat weg kan of bij moet.
Nu wil ik graag dat mijn Kunena forum -en later mijn webshop- zich opent onder het kruimelpad, maar dat de rest daar onder en de brede module daarboven, m.u.v. de footer niet zichtbaar is. Dus:

--- horizontaal menu ---
--- module links / module midden / module rechts ---
--- kruimelpad ---
--- FORUM ---
--- footer ---


Ik heb de standaard template gekopieerd (bij de mappen, niet bij de styles), en als naam 'forum' meegegeven. Hij staat ook op mijn server.
Nu ben ik al zo ver dat bij het aanklikken van de link in de standaard Dome het forum zich netjes opent onder het kruimelpad van de gedupliceerde forum template.

Mijn probleem is dus nu dat de beide templates nog steeds de stijlen van elkaar overnemen. Dus wanneer ik mijn forum template 'strip' dan is het ook weg op de standaard template, en wanneer ik op de standaard template alle modules weer pucbliceer dan komen die ook weer in de forum template te staan. Ik vermoed dus dat ik mijn uitgeklede forum template op de server moet zetten (override?), maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen want ik kan nergens mappen vinden van de gedupliceerde template die ik op de server zou kunnen overschrijven.
Ik heb mij al een beetje proberen te verdiepen in overrides, maar eerlijk gezegd snap ik daar nog steeds weinig van.

Mijn tweede probleem is dat wanneer ik op de standaardpagina de link naar het forum aanklik, en de template forum zich opent, dat dan daar mijn horizontale menu verdwenen is. Bij beide templates heb ik die op standaard staan. Bij gewoon openen van de 'forum' template staat hij er wel, maar na het aanklikken op de standaard template naar het forum dus niet.

In het kort (ahum...) zou ik dus eigenlijk alleen op de hoofdpagina al die modules houden, en op de rest van de pagina's alleen zoals in mijn tweede voorbeeld, en dat op de pagina/template van het forum ook mijn horizontale menu te zien is.


.


Hulp gevraagd bij dupliceren template

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب