عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 19 juillet 2015

"Home" pagina instellen voor adsmanager

Op mijn site met een hobbymatig karakter wil ik graag dat bezoekers ook hun overbodige hobbyspullen kunnen aanbieden. Een soort Vraag & Aanbod dus.

Ik heb dan bijv. Categorie Machines, met daaronder subcategorieën van bepaalde merken.
En Categorie Materialen, met daaronder subcategorieën van verschillende materialen, etc.

Bij het menu-item selecteer ik adsmanager > Home.
So far so good, maar dan moet ik dus bij Root categorie een categorie kiezen, en dat is dus èèn van die hoofdcategorieën , want wat anders staat er dan niet bij.

Bij het voorbeeld kom ik bij het aanklikken van die link dan dus ook logischerwijs alleen in die hoofdcategorie.

Mijn vraag is dus: Hoe moet ik het instellen dat ze bij het aanklikken van de link op de pagina komen waarin meteen alle categorieën zichtbaar zijn?

Het zal vast wel weer iets simpels zijn wat ik over het hoofd zie, maar ik kan het nergens vinden.

--------------------------


"Home" pagina instellen voor adsmanager

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب