عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 22 juillet 2015

Hiementho/Wingmen

Naam: Robert Of wel Hiementho/Wingmen.

Zal hier wat vertellen over mijn zelf

Ben 18 Jaar op 20 juni ga we weer een jaar vooruit.

Woonplaats: doet er niet echt toe maar als jullie willen weten vraag maar raak.

Op het moment zit ik nog in opleiding Timmermans niveau 2 leerjaar 2. BBl opleiding dus ik heb een Bedrijf dat mijn als leerling werknemer bij het bedrijf wil. Welke bedrijf Dat moeten jullie maar ondervinden.

Natuurlijk net als elk persoon heb ik hobbies Ik doe zo 3 tot 4 keer per week aan fitness. Buiten de fitness houd ik veel van in de kroeg zitten lekker ouwe hoeren. Als ik nog tijd in de week over heb ga ik wel eens mountainbike. Maar om jullie ook gerust te stellen Speel ik natuurlijk ook Grepolis wat gewoon te leuk om te stoppen. Heb alltijd willen reizen naar het buitenland buiten Europa dat is gewoon mijn levens doel om zo veel mogelijk te gaan zien in de wereld.

Mijn Favorieten Muziek: Mijn stijl Muziek is de Hardhouse Muziek maar me Favorieten nummer is toch: The Rhythm Of The Night. Is wel voor mijn tijd maar een geweldig nummer

Mijn Favorieten Serie-Film: Daar hoef ik niet lang over na te denk beste serie ooit gemaakt is Chuck. het verhaal en de personage zijn gewoon geweldig. Mijn Favorieten Film is The Town Geweldig Misdaad Film over een groep Bank overvaller die een intens verhaal beleven. Heb hem letterlijk dood gekeken die film.

Mijn Grepolis ervaring: Gaat all enige tijd terug voor het eerst speelde ik op wereld Gamme NL03 was allemaal er raar speelde de wereld 2 maanden toen stopte ik. Ik Had een lang tussen tijd vanaf wanneer ik begon er opnieuw op grepolis kwam was op de wereld Mu zo ben ik langer en langer op een wereld gebleven. Maar had all aardig wat ervaring opgebouwd door de werelden heen. Toe Kwam de wereld Githion een opstanden wereld daar ging ik echt voor vechten op die wereld zat in de top 3 Ally van de wereld. Maar het ging niet lekker na 7 maanden in de wereld onze BG was verwaarloost en had ook invloed op ons. Vellen gingen stoppen ook bij onze Ally en ook zo einde bij mijn.

Toen kwam de wereld Juktas een belegering wereld wat ik overigs erg fijn vond daar ging ik erg lekker leuke gast leren kennen. Zat in een zwaar gebied met sterke tegen standen waar ik me echt moest overleven wat ik goed heb gedaan. Want uit eindelijk na ongeveer 4 maanden begonnen de personen die met zwaar zaten aan te vallen ten val inactief of spook. De Ally DDB had me echt sterk gemaakt ook kwa actief zijn In de tijd zat ik all bij de Ally Face The Fact eenmaal toe de. WW begon ging het mis de Ally viel uit een dus iedereen zocht nieuwe Ally vellen gingen naar onze vijanden ik moest kiezen tussen of naar TBP of The Diplomate. Uit eindelijk had ik gekozen voor The Diplomate waar ik erg goed op kon schieten met mijn ally genoten. Maar er was een tijd 3 maand terug dat ik het te druk had om allen te onderhouden dus had ik mijn Account overgedragen aan een lid vanwege te druk Real Life. Maar ben weer begonnen op Olympia onder de naam WingMen en ben weer terug samen met mijn Oude club en we gaan weer knallen.

Waar ik echt niet zonder kan in het leven. Is dan toch wel mijn Werk vind ik erg belangrijk en te leuk en beetje thuis zitten hangen is niets voor mijn.

Waar ik niet van hou: Mensen die altijd In discussie gaan waar nooit een eind aan komt waar je maar door over kan gaan. Draadjes vlees hachee klein gepriegel werk doen Mensen die denken dat ze allen beter kunnen presentator Gran Norton verschrikkelijk persoon.

Hoop dat er genoeg staat

Gr Robert


Hiementho/Wingmen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب