mijn idee was dat het grootste nadeel aan grepolis misschien wel is dat er zoveel inactieve spelers/spooksteden zijn, daar heb ik twee oplossingen voor bedacht namelijk:
1. spelers met meer dan 1 stad worden vervangen door eventuele nieuwelingen en dan wordt alles van een wereld overgezet van de ene speler naar de andere speler, persoonlijk lijkt me dit echter niet heel handig omdat dan veel spelers oneerlijk te groot starten en het al wel mogelijk is als de vorige speler het goed heeft gekeurd.
2. zodra een speler een bepaalde tijd inactief is veranderen zijn steden niet in spooksteden maar wordt die wereld door een grepolis robot bestuurd en probeert de robot niet te expanden maar gaat ie wel andere steden lastigvallen door bijvoorbeeld aanvallen te versturen ook probeert zo'n robot zijn eigen steden te beveiligen door bijvoorbeeld zodra er een kolo in een van zijn steden ligt die er wel te proberen uit te halen.
dat was alles.
1. spelers met meer dan 1 stad worden vervangen door eventuele nieuwelingen en dan wordt alles van een wereld overgezet van de ene speler naar de andere speler, persoonlijk lijkt me dit echter niet heel handig omdat dan veel spelers oneerlijk te groot starten en het al wel mogelijk is als de vorige speler het goed heeft gekeurd.
2. zodra een speler een bepaalde tijd inactief is veranderen zijn steden niet in spooksteden maar wordt die wereld door een grepolis robot bestuurd en probeert de robot niet te expanden maar gaat ie wel andere steden lastigvallen door bijvoorbeeld aanvallen te versturen ook probeert zo'n robot zijn eigen steden te beveiligen door bijvoorbeeld zodra er een kolo in een van zijn steden ligt die er wel te proberen uit te halen.
dat was alles.
Gameplay spookbots