عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 13 juillet 2015

Gameplay Nieuw Eindspel

Voorstel:
Ik kon vannacht niet slapen en zat wat te denken aan de wereldwonderen toen er plots een gedachte in mijn hoofd schoot. Een nieuw eindspel, dat hard lijkt op het huidige, maar mij toch leuker lijkt dan het huidige en niet te ingewikkeld is.

Details:
Wereldwonder eilanden:
In het begin van de wereld zullen er zeven eilanden (waarop de zeven wereldwonderen gebouwd zullen worden) vastgelegd zijn. Elk eiland zal 20 steden hebben die verovert moeten worden. Als een alliantie alle 20 steden heeft kunnen veroveren kan de leider van deze alliantie de start geven voor de bouw van een wereldwonder. Vanaf dat een alliantie alle steden op zo'n eiland heeft verovert wordt het een gewoon eiland in de zin dat iedereen nu dit eiland kan aanvallen en steden veroveren.

Plaatsing wereldwonder eilanden:
De zeven wereldwondereilanden worden redelijk centraal geplaatst in de wereld, rond het middelpunt met coordinaten (500,500). Deze wereldwondereilanden zullen dus geplaatst worden in de oceanen 44,45,54,55. Als je als alliantie mee wilt doen met de strijd zul je moeten vechten om een plaats in deze oceanen, wat de strijd om de wereldwonderen nog meer bevordert. Het centraal plaatsen van deze eilanden, en de 20 steden op zo'n eiland zorgen ervoor dat wereldwonderen alleen daar gebouwd kunnen worden, en niet ergens in een afgelegen oceaan. Ook zorgt dit ervoor dat wereldwonderen niet gebouwd kunnen worden op éénmanseilanden. (Eilanden met maar één stad) (De rode eilanden zouden de wereldwondereilanden zijn, maar dit staat open ter discussie)
Wereldwondereneilandenb.jpg(Op de afbeelding klikken om te vergroten)

Start wereldwonderen:
Deze eilanden worden, net als de huidige wereldwonderen opengesteld voor verovering nadat de top 50 allianties X miljoen punten hebben waarvan elke maand X miljoen punten afgaan. Deze eilanden worden ten vroegste opgengesteld voor verovering na zes maanden.

Bouw wereldwonderen
Dit stukje laat ik open voor discussie omdat er veel manieren zijn om een wereldwonder op te bouwen.
Enkele voorbeelden:

- Het wereldwonder bouwen door middel van grondstoffen te storten (Klinkt logisch, om iets op te bouwen heb je natuurlijk materialen nodig)
- Het wereldwonder bouwen door middel van gevechtspunten te storten (Iets minder logisch, en kan 'valsgespeeld' worden door binnen de alliantie elkaar aan te vallen)
- Het wereldwonder bouwen door middel van troepen te sturen naar het wonder die het dan opbouwen (Redelijk logisch, om iets op te bouwen heb je manschappen nodig) VB: Voor level 1 zijn er 50 000 eenheden nodig om het te voltooien. Deze eenheden worden dan of teruggestuurd of gaan dood na voltooiing van het level.
- Het wereldwonder bouwen door middel van grondstoffen en eenheden te sturen. (Meest logische, een gebouw wordt niet gebouwd door materialen op een hoopje te smijten.) VB: Grondstoffen en eenheden apart sturen, of de eenheden de grondstoffen laten dragen.

Versnellen bouw wereldwonderen:
Eenmaal de benodigde grondstoffen/gevechtspunten/eenheden ter plaatse zijn kan de bouw gestart worden. Tijdens het bouwen kan deze bouw versneld worden door middel van gunsten, net als het huidige systeem.

Belangrijke opmerkingen:
!! Belangrijk, om fair play te bevorderen is dat je geen gevechtspunten verdiend met het verdedigen van de 20 oorspronkelijke steden (dus de te veroveren steden) zodat het verdedigen van deze steden alleen nog een kwestie van strategie is en niet pesten en lekker gevechtspunten verdienen.

Misbruikpreventie:
Ik heb geen idee hoe je dit zou kunnen misbruiken, maar als je iets vind, meld het gerust.

Samenvatting:
Waarom moet dit idee doorgevoerd worden? Omdat het huidige eindspel op niets trekt.

Laatste checklist:
Is je idee niet al eerder voorgesteld? Heb je de zoekfunctie gebruikt? Geen idee en ja.
Is je idee haalbaar? Brengt het niet een te grote verandering toe aan het spel? Haalbaar? Ja. Grote verandering? Ja.
Afbeeldingen in bijlage


Gameplay Nieuw Eindspel

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب