عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 13 juillet 2015

Gameplay deathmatch

mij lijkt het leuk als er ook een andere gamemode in grepolis komt waarin het de bedoeling is dat er slechts een alliantie kan overleven genaamd deathmatch.

het idee is simpel, het werkt gewoon zoals normaal grepolis maar in plaats van dat de wereldwonderen het doel zijn moet je proberen ervoor te zorgen dat jouw alliantie als enige overleeft, uiteraard is een normale wereld veel te groot voor een gamemode als deze dus is het handig dat er een beperkt aantal oceanen zijn (ik denk dat gewoon slechts een oceaan het beste is), als een alliantie alle steden op die wereld heeft dan hebben ze gewonnen, bij deze gamemode lijkt het me wel leuker dat stichten (zodat het echt om veroveren gaat), mocht iemand stoppen dan veranderen zijn steden dus ook eerst in spooksteden en daarna verdwijnt die stad dus in niks (ook daar kan dan dus ook geen stad gesticht worden).
echter denk ik dat er in deze gamemode minder pay2win dingen moeten zijn dus bijvoorbeeld wel premiumfuncties zoals de bestuurder maar geen goudhandel en ook geen functies zoals direct uitbreiden van een gebouw.
ook denk ik dat het handig is om de formule achter culturele levels (steden*3-3) moeten vervangen naar (steden*1-1) in deze gamemode om het iets soepeler te laten verlopen...

spelers zouden het spel kunnen misbruiken door bijvoorbeeld snel mensen uit te nodigen voor de alliantie in het laatste gedeelte van de game zodat het spel eerder eindigt daarom stel ik ook voor dat zodra er nog maar een beperkt aantal spelers in de wereld zitten er geen spelers meer geinvite/kickt kunnen worden door een alliantie.

dit idee zou moeten worden doorgevoerd omdat ik denk dat het leuker wordt als er ook nieuwe gamemodes komen van grepolis voor een betere ervaring.

voor zover ik weet is mijn idee nog niet bedacht want ik heb hem niet kunnen vinden.


Gameplay deathmatch

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب