عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 2 juillet 2015

Gameplay Att alarm

Ondanks dit eigenlijk een verloren discussie is: Gaan we het toch maar weer eens opstarten.

Zelf zal ik er niet veel meer aan hebben. Na Corinthe ga ik ook een mooie collum schrijven in de times over 5 jaar diehard grepolis spelen. Dat is met ups en downs overigens. Ups door de mensen, downs door Innogames.

Toch om het spel in de toekomst leuk te houden, en vooral meer activiteit aan te moedigen is dit wat mij betreft de laatste poging.

Voorstel: Ban elk att alarm waar dan ook. App/Scripts legaal, illegaal.

Details: Nouja, lijkt me duidelijk toch?

Plaatjes: None

Samenvatting: Goed, natuurlijk komen nu de voorstanders straks huilen e.d. Dat ik alleen maar mensen durf aan te vallen die offline zijn.

Mensen die mij kennen van Corinthe weten dat ik daar geen ruk om geef. Al sta je in de top25, als ik vind dat je target bent dan knal ik je toch wel af. Ik sta daar top5 ranking, top 3 krijgers ranking, oftewel, ik beuk hard genoeg.

Alleen, ik speel grepo nu al een jaar of 5. Waar het vroeger nog wel eens leuk was om een strategisch stadje te veroveren met een paar dagen planning van te voren. Ik mis dat eigenlijk wel. Ben je aan het plannen, worden al je plannen in de war geschopt door zo`n stom kut alarm.

Natuurlijk zijn er manieren waarop je de app kan overloaden e.d. en natuurlijk kan je mensen een week lang wakker houden met fakes. Maar is dit het spel wat we willen spelen?

In mijn ogen niet! Maak van grepo weer een leuk tactisch, strategisch spel en ban het alarm. De app? Niemand heeft er echt problemen mee. Dus laat die vooral blijven. Maar..... Ik vindt het vreemd dat mensen met de mogelijkheid tot de app een waarschuwing krijgen terwijl mensen die geen app hebben geen waarschuwing krijgen als ze offline zijn...

In mijn ogen is dit geen fairplay.

Misbruik preventie: Uhm, geen? Ja, Innogames kan wel eens wat kansloze goudn00bs verliezen... Maar ja, die kunnen we allemaal missen als kiespijn toch=


Gameplay Att alarm

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب