عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 25 juillet 2015

Feedback Goudjunks

Goedendag Grepolisspelers

In dit topic wil ik de achterlijke groei van een speler genaamd OlympicWarrior aankaarten.
Op het moment speel ik op de wereld Olympia.. ik ben daar net 10 dagen aan het spelen en deze speler ligt 2 eilanden van me af. Binnen de kortste keren had hij 2 steden bij mij op het begineiland. Logischer wijs handelde ik met een stel alliantieleden dmv aanvallen en continue farmen. Toch kreeg de speler het voor mekaar om binnen 2 uur minimaal 2000 pnt te groeien in 1 dorp (Van 2600 pnt - 4900 pnt).

Nadat hij mij en een maat van me beschuldigde van dubbelaccounts raakte ik in gesprek.. in dit gesprek gaf hij aan dat hij 122.000 goudmunten op zen teller heeft staan (omgerekend ongeveer 1500 euro) maar zei in hetzelfde bericht ook dat hij er 0.0 euro voor had betaald.. vind ik zelf erg knap. Nu staat er op mijn bankrekening geen getal met 6 nullen dus is het voor mij onmogelijk om tegen dit soort spelers op te boksen.

Dus ik besloot een bericht naar support te sturen.. hierin heb ik gezet wat ik hierboven heb geplaatst.. ik kreeg al snel een antwoord van SmokeyC:
Quote:

[Smokeyc 2015-07-25 16:29:12
Beste Dragon Skull,

Het is niet nodig om dit soort berichten naar onze supportdienst te sturen. We vragen je bij dezen dan ook met klem om dit in de toekomst niet meer te doen. Houd er rekening mee dat dit bij veelvuldig voorkomen zelfs kan leiden tot een uitsluiting uit het spel.

Met vriendelijke groet,

Smokeyc
Gamemoderator Grepolis.nl
Nu luister ik naar je antwoord smokeyc en plaats ik het dan maar in een discussie hier op het grepoforum. Ik snap dat jullie je grootste inkomstenbronnen willen beschermen maar persoonlijk wordt het spel een stukje minder leuk door dit soort spelers.

Mochten er meerdere grepospelers dezelfde mening hebben laat het hier dan aub weten. Mocht ik de enige zijn met deze mening zal ik me terugtrekken en mijn mond er niet meer over open trekken..

Ik hoor het wel
Grts,
Ds


Feedback Goudjunks

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب