عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 4 juillet 2015

Discussie Goudhandel in GS

Beste leden van Grepolis,

Zoals iedereen het wel door heeft is nu de trend dat je GS kunt kopen voor goud. Dit is natuurlijk erg handig voor mensen die goud hebben. Mijn probleem is dat er niemand meer is de GS tegen GS wil ruilen. Ik denk dat hier Inno toch wel een fout heeft gemaakt. Ik denk niet dat ze dit makkelijk kunnen weg krijgen maar ik zou het weer willen zoals vroeger. Nu zie ik ook als je GS tegen GS wil ruilen dat je 2 uur bijna moet wachten tot je GS er is en niet 30min. Eigenlijk heeft de marktplaats geen zin meer. Je kan je boerendorps op 2 uur tijd ongeveer 600 - 1000 GS krijgen als je ze goed hebt upgegrade. En tegen dan heb je ook nog eens de GS van je houthakker, steen, zilvermijn gekregen. Dit is dan ook weer eens ongeveer 300GS na 2 uurtjes. en als je meer GS nodig hebt op de Marktplaats dan 1500GS moet je weer langer wachten. Ik weet dat dit met de wereld te maken heeft maar ze moeten het beter berekenen want inpersiepen heeft het geen zin in naxos de marktplaat. Goud neemt over in Grepolis. Ik begrijp dat ze geld moeten verdienen om grepolis te blijven runnen. Maar dit slaat nergens op. Sorry voor de grove zin. Ik zou graag willen dat dit weer veranderd werd naar de normale fase. Ik zou graag hier een peiling van hebben. Ik denk dat vele ervaren spelers dit niet meer pikken. :rolleyes: Sorry Grepolis voor deze discussie maar het moest er maar eens komen.


Nieuw update:
- Oude grepolis marktplaats terug zonder goud.
- GS minder lang laten duren over grepolis.

Nu:
- Goud tegen GS.
- GS 2 uur wachten voor dat je GS er is.

Voordelen?
- Minder lang wachten.
- Geen mensen die goud vragen voor GS
- Terug GS tegen GS

Nadelen?
- Grepolis zal er minder aan verdienen jammer genoeg maar toch.

Graag feedback + Waarom je er voor/tegen bent.


Discussie Goudhandel in GS

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب