عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 1 juillet 2015

Discussie Censuur Grepolis Times

Beste team,

Toen ik vandaag de grepolis times zag verschijnen, was ik meteen benieuwd naar het stuk geschreven door Rutger101, blijkbaar was er ook een stuk geschreven door RabbidRobin, maar dit heb ik ergens gemist. Toen ik echter doorbladerde om deze artikels te lezen kwam ik erachter dat de artikels door het team afgekeurd zijn.

Nu kan ik begrijpen dat men deze artikels niet gepubliceerd wilt hebben, omdat dit je in een kwaad daglicht kan plaatsen (terecht of onterecht). Ik vind het echter onbegrijpelijk dat een, naar eigen zeggen, onafhankelijk maandblad last heeft van censuur. Het feit dat de Times wordt afgeschilderd als onafhankelijk nieuwsblad is erg conflicterend met hoe het dus in werkelijkheid is.

Verder verbaast het mij dat een soortgelijk stuk tekst over problemen op het algemeen forum (wereldforum Juktas) wél in de Grepolis Times (#50) mocht, ziet het Community Management zo'n groot verschil tussen deze dingen? Of wilt het nu gewoon dingen in de doofpot stoppen. Mij lijkt namelijk het tweede.

Ik vraag me dus af, hoe onafhankelijk is de Grepolis Times nou werkelijk? En waarom wordt gedaan alsof het los staat van het grepolis.nl team, terwijl dit blijkbaar totaal niet waar is? En waarom mocht een stuk tekst van dezelfde aard een aantal edities terug nog wel?

Indien eerder genoemde gecensureerd blijft, lijkt het me niet meer dan eerlijk dat er duidelijk wordt toegegeven dat de Times helemaal zo onafhankelijk nog niet is en dat alle artikelen persoonlijk zijn goedgekeurd door de community manager, Kroenuh.

Groeten,
Wouter


Discussie Censuur Grepolis Times

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب