عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 9 juillet 2015

Beginnersvraag: Een simpele redirect maken

Zoals ik in een ander topic al vermeld heb ben ik nog maar sinds een paar dagen bekend met Joomla, en ben nog aan het uitzoeken hoe alles werkt op/achter een website van iemand anders.

Ik heb nu een eigen domeinnaam bij een webshop host die ik dit weekend wil verhuizen naar een andere host om mijn oorspronkelijke website in te leren maken en plaatsen zodat ik hem straks niet meer hoef te verhuizen.

Nu weten veel van mijn klanten en facebook community leden wel dat de shop binnenkort even gesloten wordt, maar zodra ik mijn domeinnaam bij mijn andere host heb dan wil ik graag voor de nieuwe homepagina/index met Joomla blijven leren, en van daaruit de site verder uitbouwen.

Ik zou dan graag vanuit die index willen redirecten naar een tweede pagina (die ik dan zelf even in html aan maak) waarop voor nieuwe bezoekers nog in het kort komt te staan dat de site een tijdje gesloten is, en dat men terecht kan in mijn facebook community, met evt een nieuwsbrief optie erbij wanneer ze op de hoogte willen worden gehouden. Dus van http://ift.tt/1HhHZ5C doorverwijzen naar http://ift.tt/1Cr6Pkn zonder dat bezoekers al mijn nieuwe Joomla indexpagina kunnen zien.

Het is al zo lang geleden dat ik dit voor het laatst gedaan heb, en van die tijd ken ik alleen nog maar de dinosaurus redirectcode: <meta http-equiv="refresh" content="0;URL=http://ift.tt/1Cr6RsB; />

Ik heb begrepen dat dit nu allemaal heel anders gaat, met 301 oid?
Ik heb er wel op gezocht maar aangezien ik nog maar amper weet hoe ik artikelen, categorien, etc. aan moet maken snap ik al helemaal niet hoe ik moet redirecten.

Omdat ik nog een complete leek ben op het gebied van Joomla zou ik graag in Jip en Janneke taal willen weten hoe ik zo'n redirect kan maken op mijn nieuwe indexpagina zodat ik daar straks rustig de rest van Joomla kan leren. Of wil ik dan teveel? ::sad::

Sorry voor het lange verhaal. Ik hoop dat het duidelijk is.

Alvast bedankt!


Beginnersvraag: Een simpele redirect maken

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب