عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 15 juillet 2015

artisteer met ned-talige support?

iemand enig idee of je artisteer nog ergens anders kan kopen,met nederlands-talige support,behalve bij Invender?

ik ging het oorspronkelijk daar kopen,bezig het formulier in te vullen,wij hebben een bedrijf,wonen in belgie,dus de btw wordt verlegd en moet dus niet betaald worden.
staat ook mooi op hun site dat het zo is.
alleen krijg ik altijd een bedrag incl btw,ook na alle mogelijke pogingen om mijn btw-nummer in te geven.

dus ik stuur een mail....
3 dagen later nog geen reactie,ik stuur nog een mail,de dag erna,nog geen reactie,en dan wat beginnen opzoeken en je vindt overal negatieve ervaringen met hun support en help-desk 'service'.

dus eerlijk,ik heb niet veel zin meer om daar iets te kopen.
(10 dagen na mijn eerste mail,uiteindelijk reactie gekregen dat ik gewoon mijn 10 nummers van mijn btw-nr moet ingeven en dat het dan moet werken,deed ik,en werkte niet,dus als ze daar al zo mee omgaan,om iets te verkopen,hoe zal het dan idd zijn eens je iets gekocht hebt?)

alleen vind ik het enkel maar meer op engels-talige site's.....

vandaar,iemand enig idee of het nog ergens anders te vinden is met nederlandse support?


artisteer met ned-talige support?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب