عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 1 juin 2015

Weergave menuknop in menu

Beste mensen, ik kom uit het volgende niet uit.

Ik maak gebruik van een mega menu.
Nu is het zo dat dat als ik de menuknop of het scheidingsteken gebruik het lettertype kleiner wordt en de kleur verandert. Ik zou graag dat dit het zelfde blijft zonder dat ik van de betreffende menuknop een link moet maken. Zie het als een soort boek waarvan de titel boven aan staat en dat als je er over heen gaat dat de hoofdstukken zichtbaar worden en je naar de betreffende hoofdstukken kan toe gaan. Eventueel kan ik ook het betreffende menu verwijderen volgens mijn leverancier en kan ik het vervangen door het css mega menu ( daarbij zit het wel goed ingesteld ) , alleen is mij niet duidelijk hoe ik de header.php moet bewerken om daar het hoofdmenu uit te verwijderen. Ik kon volgens hun de onderstaande regel verwijderen maar die kan ik helemaal niet vinden.

PHP Code:

<?php $this->loadBlock ('mainnav'?>

Het betreft Joomla versie 3.41
Website: www.pepernoten.com
Leverancier: JoomlaUX
Bijlage: Header http://ift.tt/1ctyPYj


Het betreft Joomla versie 3.41
Website: www.pepernoten.com
Leverancier: Joomlaux

Bijgesloten Bestanden
Bestandstype: zip header.zip‎ (1,3 KB)


Weergave menuknop in menu

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب