عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 28 juin 2015

website via wrapper

Beste leden,

Na heel wat topics ben heb ik twee opties in mijn site. helaas is deze site niet online te bereiken omdat deze wel op een server draaid maar nog geen url heeft, deze draaid nog op een andere server. Ik kan mijn site bereiken via aanpassen van het host bestand.


Maar ik wil binnen in een site een wrapper maken voor het inlezen van een externe site namelijk

http://ift.tt/1BNir0J

Nu lees ik in verschillende topics dat sommige site niet in te lezen zijn door een script dat de wrapper blokker van de benodigde site. Ik kan zelf niet ontdekken of deze site dat ook heeft ? :(

ik heb twee testen gedaan!

De ene is een wrapper bij menu opgeroepen, en de andere roept een module op op de zelfde pagina!

om er zeker van te zijn heb ik een andere site geprobeerd en dat werkt wel!

http://ift.tt/1GIVBEl

hier een printscreen, je ziet de onderste wrapper heeft wel een pagina en de bovenste smalle 100% module blijft leeg.

zijn er andere methodes om dit voor elkaar te krijgen!

alvast bedankt


website via wrapper

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب