عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 29 juin 2015

Website + Domein doorverwijzen

Hallo,

ik heb niet vaak vragen maar ik beantwoord ze meestal ;)

Volgende probleem doet zich voor.

Website A
Heeft een domein en hosting deze site is ook online.

Website B
Zit bij een andere hosting en dit is alleen domein dus geen hosting.

Wanneer mensen de URL van A invoeren dat ze meteen doorverwezen worden naar URL B ik dacht dit makkelijk te doen 301 rederict zoals onderstaande code.

Code:

RewriteCond %{http_host} ^www.website-a.nl [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://ift.tt/1TZXDZX [L,R=301]

Helaas werkt dit gedeeltelijk want zoals chronoform formulier werkt niet niet in de frontend. Wanneer ik nu op URL B een formulier invul dan wordt hij niet verstuurd hij heeft dan een conflict met URL A

Wanneer ik in de backend desbetreffend formulier als test formulier uitprobeer dan werkt het wel!

Dus ik vermoed dat mijn redirect niet goed is? en dat ik dit moet oplossen met me dns gegevens maar hoe? kan niet juiste antwoord op internet vinden.

Wacht jullie tegenreactie af.

Groeten Ron :D


Website + Domein doorverwijzen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب