عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 30 juin 2015

Vraag Houding van Mods in het Feedback-forumdeel

Eigenlijk gewoon eens een vraagje, klinkt misschien stom.

Maar hoe denken mods eigenlijk over het feedback-forumdeel. In mijn ogen was het een mooie plaats waar de community in gesprek kon gaan met de moderatoren en er zo over dingen gepraat kon worden en ook naar de feedback van de community kon worden geluisterd. Alleen heb ik het gevoel dat de mods hier weinig praten, kan aan mij liggen.

Maar ik vraag me af of dit aan ons ligt, en ons/mijn beeld van dit forumdeel misplaatst is? Hebben jullie een heel andere mening over het forumdeel die zo hard verschilt van de onze? Is er een specifieke reden die ik niet ken waardoor jullie hier niet zo heel vaak reageren.

Want om nu voor mezelf te komen, komt het vrij stom over. We mogen feedback geven, maar het team reageert er niet op. Er wordt dus niets gedaan, voor zover zichtbaar is voor is. Verder gaat dit forumdeel dan ook gewoon niet helpen, zoals het er nu aan toe gaat, spreekt enkel de community. En wat gebeurt er dan? Men stookt elkaar meer en meer op en men wordt steeds bozer, terwijl het lijkt alsof het team geen poot uitsteekt om mee tot een oplossing te komen.

Misschien heb ik nu een heel verkeerd beeld over het team en over de situatie en jullie mening hierover, maar geef die dan godverdomme alsjeblieft. Want met enkel onze mening zijn we bitter weinig. We zitten in een moeilijke periode, en geraken hier niet alleen uit, daarom hebben wij jullie mening nodig en jullie ook de onze. Wanneer enkel wij onze mening geven, komen we geen stap vooruit. En dit stoort me.

En owja, nog iets anders, is er een reden waarom er discussies gesloten worden, zonder een slotwoord? Staat nogal slordig, een laatste woord van de mod waarom het topic gesloten is, zou helpen. Nu staat het lelijk en snap ik niet (meer) waarom het gesloten is, alles hoort toch open te zijn?

Nuja, geen idee wat jullie er over vinden, dit wou ik gewoon even kwijt.
Groetjes,
Rabbid




Even for the record:
Laatste reactie Team - 4 dagen geleden
Laatste reactie Community - Vandaag


Laatste reactie team - Nooit
Laatste reactie Community - Eergisteren


Vraag Houding van Mods in het Feedback-forumdeel

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب