عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 2 juin 2015

Vraag Het Snelste kolo ?

Gegroet ,

Ik heb een vraag iedereen begint wel is in een nieuwe wereld en volgt gewoon de opdrachten die je krijgt. Nu bestaat er goud in dit spel dus mensen die geld gebruiken hebben een voordeel.

Ik heb zelf op ongeveer 5 a 6 werelden gespeeld en ik ben aan het zoeken wat de handigste manier is om je stad snel en goed uit te breiden zonder goud.

Er zijn verschillende manieren zoals :

1, je senaat rushen en dan als die 20 is de rest gaan upgraden voor goedkopere gebouwen.
2, je GS Maxen
3, Rushen voor kolonatieschip ( kolo )
4, Eerst toren bouwen en dan richting kolo

Hierbij mijn vraag aan jullie hoe breiden jullie je eerste stad uit ?
en wat denken jullie dat de snelste weg is kwa gebouwen upgraden om een kolo te bereiken ?

hierbij gaat het alleen om welke gebouwen en welke volgorde niet de snelheid van de wereld en de hoeveelheid goud gebruiken !

Ik hoop dat iemand de moeite neemt om een goede manier van groeien uit te leggen en dan ga ik die misschien wel is gebruiken voor een stad / nieuwe wereld.

ik wacht jullie antwoorden af Gegroet ,

-Commando-


Vraag Het Snelste kolo ?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب