عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 17 juin 2015

Vraag gtmetrix en Joomla (CDN en cookie-free)

Ik gebruik graag gtmetrix.com om te kijken wat ik kan optimaliseren bij een website.

Nu krijg ik daar de volgende twee punten
  • Use a Content Delivery Network (CDN)
  • Use cookie-free domains

Ik denk dat iedereen wel CDN kent. Ik zit te dubben of dit nu nodig is voor mij. Ik heb maar een kleine site, aan de andere kant is het wel handig om er eens alvast mee kennis te maken voor het geval ik dit wel een keer goed moet opzetten. Mijn vraag is dan ook een beetje, zijn er veel mensen hier die CDN gebruiken?

Daarnaast, cookie-free domains. YSlow geeft aan dat je je afbeeldingen kan serveren vanaf een subdomein om zo onnodig cookieverkeer te voorkomen. Is er hier iemand die dit ook zo ingericht heeft? Het lijkt me met afbeeldingen uploaden lastig om dit via de media manager te doen namelijk.


Vraag gtmetrix en Joomla (CDN en cookie-free)

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب