عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 28 juin 2015

Rokla

Naam: Op beide het forum en het spel heet ik rokla (mijn echte naam is btw Robin, dus als je wilt, noem me maar zo :)).

Leeftijd: Ik ben op dit moment nog 15, maar over een paar dagen word ik op 7 julie 16 jaar.

Woonplaats: Laten we het houden op een afgelegen plekje in het oosten van Twente, Overijssel.

Foto: Ik denk niet echt dat jullie hier geïnteresseerd in zijn :p.

Mijn opleiding: Ik ben zojuist overgegaan van 4 vwo naar 5 vwo. Met een net goed genoeg rapport, wat helaas niet veel scheelde ben ik net over gegaan naar 5 vwo. Ik hoop mijn middelbare schooltijd in een keer (zonder te blijven zitten) mee te maken. Qua capaciteiten lukt dat best, alleen mijn inzet moet ik nog wat aan werken :D. Na mijn middelbare school zou ik graag naar de universiteit willen gaan, waarbij ik toch zal kiezen voor een technische studie (talen liggen me niet zo heel erg goed).

Mijn hobbies: Een van mijn hobby's is natuurlijk grepolis, wat iedereen hier denk ik wel kan indenken. Maar mijn grootste hobby is toch wel atletiek. Deze week heb ik nog mee gedaan met het NK junioren 3000 meter, waarbij ik als 8e gefinisht ben (niet echt tevreden :confused:), dus als ik eerlijk mag zijn ben ik er redelijk goed in. Mijn goal is toch wel om verder te komen en om een keer als eerste te eindigen op een NK :D.

Mijn lievelingsmuziek: House, electro, pop, eigenlijk alles wel een beetje, zolang het maar niet te rustig is of te hard (country of heavy metal is niet mijn ding).

Mijn lievelingsfilms/-series: Tja, heb ik niet echt denk ik, alhoewel ik Terra Nova wel een mooie serie vond...

Mijn grepolis 'carriere': Ik ben begonnen in Kappa, zo rond juni 2011. Met mijn leeftijd van 11 jaar was ik dus een heel erg jonge speler te noemen en heb toen redelijk wat ervaring opgedaan. Die wereld niet echt af gemaakt maar ondertussen nog vele andere werelden gespeeld zoals Corinthe en Lamia. Mijn doel is om de aankomende wereld (als het een snellere wereld is) goed en lang door te blijven spelen en mijn persoonlijke record van 23 steden te verbreken.

Ik zou niet kunnen leven zonder: Een hele makkelijke vraag; de pret in het leven :).

Ik hou niet van: Mensen die zonder enigste reden op grepolis opeens een hekel aan je hebben zonder dat ze je ook maar een keer hebben gesproken...

Als er nog vragen zijn over mij hoor en beantwoord ik ze graag!
Dus vraag maar zoveel als je wilt :gunst::gunst:


Rokla

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب