عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 8 juin 2015

Probleem Na uitbesteding slecht in google

Hallo Mensen,

Mijn vader en ik hebben een eigen bedrijfje en ik deed tot voor kort alles zelf met de website.
Teksten heb ik zelf geschreven en dusdanig gestoeid met de site om deze in google goed te laten scoren.
Door drukte en waarschijnlijk een goed verkoop praatje, heeft mijn vader de seo en google ranking dingen uit handen gegeven aan een bedrijf.
Nu is het zo, dat we steeds verder af zakken in de resultaten en we daardoor ook echt merkbaar klanten verliezen.
Ik heb dit aangegeven bij dat bedrijf en ze zien het zelf ook, maar ik moet het een paar maand geven. We zijn een paar maand verder en we blijven het slecht doen. Nu komen ze weer met een oplossing om een blog bij te houden.
Ik zou toch graag eerst zonder blog weer op ons vertrouwde plekkie terug willen komen en dat was toch echt nr.1.

Alleen door al die veranderingen, kom ik er zelf ook niet meer uit:confused:

Is er iemand van jullie die eens een blik wil werpen op onze site en mij de juiste richting wil op sturen om onze site weer omhoog te krikken?
http://www.jarmo.nl::sad::

Groeten, Rob


Probleem Na uitbesteding slecht in google

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب