عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 1 juin 2015

Probleem Custom.css bestaat niet in template, hoe pak ik dit aan?

Goedemorgen,

Even een vraag, die hopelijk door de kenners snel te beantwoorden zal zijn. Voor een relatie maak ik een website gebaseerd op een template van joomlatd.com (td optes).
In hun template bestaat geen custom.css en die heb ik dus zelf aangemaakt en in mijn lokale testomgeving in de css map van de template gezet. Maar iedere wijziging die ik in dit bestand zet, wordt genegeerd. Als ik de wijziging echter in het oorspronkelijke bestand maak, bijv. in template.css wordt het meteen gewijzigd. Het is natuurlijk helemaal niet handig om in alle verschillende css-bestanden de wijzigingen te zetten, want als ik in de toekomst de website moet updaten kan ik dan alle css-bestanden nalopen.:o
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn custom.css als laatste ingelezen wordt, zodat al mijn aanpassingen doorgevoerd worden?
Ik kan geen link geven van mijn website omdat ik het lokaal heb staan, maar de template heb ik hier vandaan:
http://ift.tt/1PZ0NOa
Hopelijk kan iemand mij hier bij helpen.
Alvast bedankt,

Anita.


Probleem Custom.css bestaat niet in template, hoe pak ik dit aan?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب