عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 19 juin 2015

Overig Je eigen titel op het forum kunnen aanpasen

Oeps. Ik heb mijn titel verkeerd gespeld. In mijn haast maakte ik een typfout, en nu staat er iets heel vreemds. Nu wil ik dit natuurlijk zo snel mogelijk aanpassen als ik het topic eenmaal heb gemaakt en erachter kom, maar dat gaat niet.
Het is mijn topic, ik schrijf de hele tekst, ik kan in het onderwerp zetten wat ik wil, maar in tegenstelling tot de tekst kan ik het onderwerp niet aanpassen. Niet echt handig. Als ik dan wat vergeet of een typfout maak, dan moet ik een mod achter zijn broek gaan zitten.

Het idee zou zijn dat je, net zoals je je eigen bericht kan aanpassen, je ook je eigen titel kan aanpassen.

Je zou kunnen zeggen dat er misbruik van gemaakt kan worden gezien jijzelf er dan van kan maken wat je wil, maar het hele punt is dat je dit al kan doen. Als het jouw topic is, kan je van die titel maken wat je wil. Dus er kan op zich wel misbruik zijn, maar net zo veel als er zonder dit idee is. Er is echter wel een groot voordeel; je hoeft niet achter een mod aan te zitten die dan weer jóúw topic aan moet passen. Net zoals je eigen berichten kan je dit dan lekker zelf.

Dit idee is niet eerder voorgesteld (alleen voor IG), en het lijkt mij prima haalbaar.


Overig Je eigen titel op het forum kunnen aanpasen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب