عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 12 juin 2015

Opgelost Fout tijdens het laden van component: com_htmlmap, Component niet gevonden

Ik krijg op 1 pagina (Sitemap) bovenaan de melding:
Waarschuwing
Fout tijdens het laden van component: com_htmlmap, Component niet gevonden
Fout tijdens het laden van component: com_arttimeline, Component niet gevonden


Blijkbaar wil Joomla iets laten zien van deze 2 componenten die niet meer aanwezig zijn.
De site staat in een testomgeving en is geupdate van J2.5 naar 3.4. HTMLmap is verwijderd (in J2.5) en ARTtime is ook niet meer aanwezig (was al door andere webmaster verwijderd).
In de database onder extensions kom ik ze ook niet meer tegen.
Hoe krijg ik deze melding weg?

In Joomla > extensiebeheer > Ontdekken heb ik al eens op ontdekkengeklikt, dat vindt niets.
Beide componenten zijn volgens mij nu betaalde componenten waar ik niet over beschik...

Ook vreemd: als ik het menu-item 'sitemap' open, dan zie je onder 'Moduletoewijzing' modules staan die niet meer onder 'Extensiebeheer > Modules' staan. Ofwel, oude modules die al eerder gewist zijn, worden hier weer zichtbaar.

Opgelost:
In de database gekeken in tabel jos_menu en daarin alle menu-items bekeken.
menu-item: Kaart verwijst naar: index.php?option=com_htmlmap2&view=htmlmap&id=1
in het menu dit niet gebruikte menu-item verwijderd.


En tevens: regiomenu – menu-item: Tijdslijn verwijst naar: index.php?option=com_arttimeline&view=timeline
ook dit menu-item was niet in gebruik, en dus verwijderd.


Blijkbaar ziet de sitemap ook deze niet gebruikte menu-items en geeft daarom bovenaan een waarschuwing.


Opgelost Fout tijdens het laden van component: com_htmlmap, Component niet gevonden

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب