عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 7 juin 2015

Goudvis/Panic: Origins

Beste spelers van de afgelopen S5 en vooral beste leden van Panic,

Wat volgt is een overzicht van de afgelopen maanden vanuit het Panic standpunt en omvat bijna alles wat er te vertellen valt. Hier en daar bevat deze post ook bijdragen van enkele Panicleden/leiders. Eindigen doe ik uiteraard met alles en iedereen bedanken.
Veel leesplezier!

De start

Ongeveer twee jaar geleden had ik met Res Dogs voor het eerst een alliantie geleid. Ik laste een pauze van enkele maanden in maar na een tijdje begon de goesting terug te komen. Ondertussen was een deel van mijn toenmalige medespelers en tegenstanders gestart op de nieuwe S6 met Peace. Ongeveer halverwege die server ging ik terug meespelen. De tegenstander was op dat moment het grote Omertà. Ik kreeg toen de kans om enkele AVP's te maken en ik kreeg de smaak weer te pakken. Ondanks het feit dat Omertà over het algemeen wel de betere was, had ik wel het gevoel dat ze zeker te pakken waren.

Twee dagen voor de start van S5 besloten we met ongeveer zeven spelers terug te starten. Als ik me niet vergis waren dat Pieter van The Hulk, Lars en Meneer Bloe van Mr. Fury, Roger en Kaki van Wolverine en Raf van Iron Man.

We dachten dat we ongeveer 12-15 accounts stevig bemand zouden krijgen en wouden dan ook met zo'n groep rustig, aangenaam maar degelijk spelen tegen Omertà.

Vrij snel liepen de dag voor en de dag na de servers enkele sollicitaties binnen uit allerhande hoeken.

Er klopten ex-Omertanen aan, Dirtyspelers, ex-Kanslozen, mensen die mensen kenden van de spelers die ik hierboven benoemde enz...

Zoals velen van de sollicitanten wel weten was ik redelijk wantrouwig. Een grote kracht van Omertà was namelijk het bijzonder goed gebruik maken van spionnen met als speerpunt de nachtelijke titanenacties.

Een ander opvallend feit was dat ik blijkbaar niet de enige was met het gevoel dat Omertà zeker te pakken was. Ongeveer alle spelers die aanklopten vermelden in hun sollicitatie dat ze graag eens tegen Omertà wouden strijden. Om het met LL's woorden te zeggen: "We zochten een uitdaging".

Panic groeide stilletjes aan tot een groep van ongeveer 30 leden. Uiteindelijk niet zo erg aangezien onze toekomstige tegenstander een groot aantal accounts ook niet schuwde. Ik zal het in deze eindspeech niet al te veel hebben over de getallen. Die discussies zijn ondertussen al wel gevoerd.

Een andere prioriteit voor Panic was een goede leidingsgroep samen te stellen. Na mijn server met Res Dogs (en Peace) besefte ik dat een van de sleutels tot succes in oorlogen de continuïteit was van het leiding geven.

Sommige leden zoals Stimpie en Essie van De Femoraal keken in den beginnen raar op toen ik uitlegde dat de leiding bestond uit zo'n 9 spelers.

Ik ben van mening dat dit één van de grote verklaringen was voor de mindere server van Omertà. Bij Panic werd de tijdelijke inactieve periodes van mezelf en andere leiders de gehele server lang heel makkelijk opgevangen. Ik had amper tot geen inzage binnen Walkure, maar ik heb toch een vermoeden dat ze daar ook wel meerdere mensen hadden die instonden voor het reilen en zeilen binnen de alliantie.

Tijd is zo wat het belangrijkste dat je als leider in een alliantie moet steken. Ik herinner me verschillende uitspraken van LL dat hij Omertà al servers lang zo had gekneed dat hij eigenlijk helemaal niet zoveel tijd in zijn alliantie moest steken. Ik interpreteerde dit altijd wel met een korreltje zout. Deze server heeft denk ik ook wel aangetoond dat maandenlang oorlog voeren met twee of drie leiders (LL, TT en Bas?) wel eens frustrerend en een beetje te veel van het goede kan zijn.

Nu goed. De groep was gevormd. De leiding bestond uit een degelijke mix van planners, denkers en defleiders. En we hadden een duidelijk doel voor de server. Met deze groep Omertà het vuur aan de schenen leggen en aantonen dat de AF-propaganda jarenlang overdreven was.

Voor de Walkurianen zal dit hele betoog waarschijnlijk ietwat minder interessant zijn. Onze rode draad was Omertà. Ik was bovendien niet erg onder de indruk van het Lock van de vorige server. Die twee redenen zorgden ervoor dat NW ons eigenlijk weinig kon schelen tenzij ze daar ooit zouden beslissen om op ons te lopen.

De periode voor de artefacten

Het NO was zoals mijn vorige twee servers wederom druk bevolkt. Onze buren bestonden hoofdzakelijk uit Invictus, Stalkers en de mysterieuze Tsjechen van -Sm-. Vooral die laatste baarden me wat zorgen. Later bleek dat enkel Stalkers een rol zou vervullen in ons gewest.

Een ander aspect was de introductie van account Mindless door Jesse. Dit is het enige account dat Panic uiteindelijk is binnengekomen zonder een een betrouwbare kennis. Deze gesprekken dateerden van de periode met één dorp. Hun oorspronkelijk plan was om een 150 % cropper in te palmen in het grijze ZW en vandaar met onze defensieve steun (uiteraard) op Omertà te knallen.
De Omertaanse titanenacties in gedachten houdend overtuigde ik ze genoegen te nemen met 125% in NO.

Jesse, Lars en ik spraken geregeld met Bart en Christiaan van dat account. Dat waren zeer gezellige gesprekken. We wisten ook dat ze sowieso benaderd zouden worden door LL. Het heeft erg lang geduurd voor we ze konden vertrouwen. Ofwel waren het meesterspionnen, ofwel was alles wat ze zeiden toch waar. Het hielp waarschijnlijk ook niet dat Bart eens zei dat hij het niet vies was van backstab-acties.:p

Naast Mindless waren er dan ook de spelers van de alliantie Might. Dit waren ooit tegenstanders van Res Dogs. Ze lagen zeer ver van de rest van Panic. Ook hier besloten we om met hen samen te werken, maar dit geheim te houden aangezien we ze totaal geen steun konden bieden ivm de verre afstand.

Al erg vroeg begon de Omertà-show. Los Locos en Los Incognitos besloten om toch een beetje provocerend croppers in te palmen in NO.

Wij besloten dan maar meteen om de startdorpjes van Danny Brown en Mysterion te pushen via twee geheime skypegroepjes en een moment af te wachten om LL meteen terug te slagen.
Mysterion, die waarschijnlijk de beste start had van deze server zou er solo voor zorgen dat LI geen voet aan de grond zou krijgen in NO.

Beide plannen werden met succes uitgevoerd. LI zijn cropper was plots weg en werd ingenomen door Fantastic Flour van Panic. LL zijn graanakkers werden heel vroeg op de server pijnlijk geraakt en Panic was tevreden.

In het ZO was er ook een verrassing van formaat. Noep, de speler die al geniaal was gebleken op de vorige S6 bij Omertà had besloten om het deze keer tegen hen op te nemen. Iets wat eerst werd weggelachen, maar later de tweede grote fout bleek van Omertà.
Wie zijn tijdlijn nog niet heeft bekeken, raad ik aan dat eens te doen. Hij en Karin staken er deze server duidelijk met hoofd, schouders, knie en teen bovenuit als beste spelers.

Uiteindelijk verdwenen zowel Invictus als -Sm- tamelijk simpel. Stalkers had me ook voor de artes benaderd voor een samenwerking. Zowel Gerke als Don zagen een samenwerking wel zitten om zodoende de server te winnen. Ik denk nu dat ze wel blij zijn dat wij dat aanbod hebben afgeslagen;). Don en zijn maten hebben een nieuwe groep spelers de kans gegeven zich te ontwikkelen en tegen alle verwachtingen in deze S5 waar een groot deel van het kruim van de NL-spelers verzameld was als winnaar af te sluiten.

Uiteindelijk bleven we doorgaan op ons ingeslagen pad en bleven we zoveel mogelijk prikjes uitdelen aan Omertà. Mysterion, alweer hij, probeerde het AVD van Jawiba over te nemen. Jullie herinneren jullie waarschijnlijk nog de geslaagde actie met een uitgeschakelde veeg, maar tot ieders verbazing door IP-shizzle het niet overgenomen AVD.

Revelatie numero uno

Uiteindelijk kreeg ik van TT enkele dagen terug de verklaring te horen. Wolverine had tot voor de artefacten als pw: "Marvel". Gezien ons accountnamen-thema niet ontzettend moeilijk te raden. Omertà heeft die ongelooflijke veeg dus kunnen zien groeien:(. Enkele dagen voor de actie op Jawiba had LL blijkbaar achtereenvolgens ingelogd op Wolverine en Jawiba maar proxies vergeten te veranderen oid. Wolverine was sitter van Mysterion en omgekeerd.

Toegegeven, defensief een creatieve nieuwigheid.:)


Nu we toch bezig zijn:

Revelatie numero due

Ezequiel, waarschijnlijk lange tijd onze beste deffer bleek uiteindelijk Blitzexx te zijn. Een geheim dat bewaard is gebleven tot de laatste week van de server. Ik heb het nooit meegekregen waarom hij zo'n historisch AF-figuur was met alle kritiek er omheen. Ezequiel was in ieder geval een erg sterk solo-account maar ook een erg aangename teamspeler. Ik vond het iig wel grappig om plots zijn verklarende AM te lezen.

Uiteindelijk voerden we ook nog een actie uit op Superstuntwerk van Stalkers. Deze speler had een leuke veeg midden in Panic-gebied en dat kon uiteraard alleen maar slecht uitpakken met het oog op de artefacten.

De periode na de artefacten

Artefacten sloegen wat tegen in NO. Schoentjes en trainer vielen vlakbij enkele Stalkersspelers en het duurde ongeveer 24 uur langer alvorens we onze concurrenten uit het NW en ZO hadden bijgebeend.

Enige problematische was dat Stalkers enkele artefacten had die wij echt wel nodig hadden. In een AVP op Stalkers veroverde Wolverine het grote dieet van Don Borre die ook zijn AVD verloor. Er werden nog enkele Stalkers geraakt, maar de grootste zorg die wij hadden was de afwezigheid van een kleine titaan in ons kamp.

Don Borre was een uitstekende diplomaat en had deze keer wel wat leverage om te onderhandelen.
Dit onderwerp is al uitvoerig behandeld. Wij kozen voor een NAV wegens verschillende doelen en verkregen in ruil de kleine titaan en trainer. Leuke leider trouwens die Don. Onze gesprekken deden me wat denken aan oude tijden met Kruijk en Jorian van de Res Dogs-server.

Uiteraard werden we door Omertà - dat ondertussen het 41-jarigenvrouwenschandaal had doorgemaakt- en Walkure gebombardeerd tot blokvormers bij uitstek.
Niet zo onverwacht natuurlijk, maar de propaganda van onze concurrenten bleek uiteindelijk toch te blijven bij enkele loze woorden.

Ze geloofden het blijkbaar zelf toch niet. Toen Omertà aanvalsplannen maakte op Panic werd Stalkers nooit gefaket. En toen Walkure op Stalkers begon te lopen, sprak niemand over wat de rest van het blok(Panic) daar van zou vinden.

Verder was het niet erg moeilijk te raden wat er in deze periode zou gebeuren. Iedereen wist dat Panic op Omertà zou blijven lopen. NW tegen ZW leek daar een logisch gevolg van. Wij hadden wel het gevoel dat Omertà op het zwakke ZW wou lopen om zodoende een Walkure vs. Panic-oorlog te ontketenen.

Bleek al snel dat dat ook gebeurde. Het was wat ons betreft een ijdele hoop dat wij ons vizier plots op Walkure zouden richten. Ik had toen ook een kort gesprek met Willows die me vertelde dat Locos voorzichtig had geprobeerd met impliciete hints en van die dingen om Walkure op Panic te laten lopen.

Willows vertelde me dat ook Walkure graag op Omertà zou lopen maar dat hij niet goed wist wat te doen nu wij er al mee in oorlog lagen en ZW niet echt een uitdaging was. Uiteindelijk was het gevolg daarvan dat ze na een tijdje op Min! gingen. Een logische keuze gezien die ligging. Het grote 7-dagen-NAV-verhaal met Omertà was me op dat moment wel niet bekend.

Swat. Wij deden wat iedereen had verwacht en verklaarden Omertà de oorlog.

Alleen liep dit een beetje uit de hand:(. De eerste tegenactie van Omertà kwam erg hard aan. Ze hadden een ongelooflijk arsenaal aan vegen(zoals Peace:o) zowel binnen als buiten Omertà waardoor onze def erg snel daalde.

Het enige opvallende was het tempo. Omertà liep amper meer dan één keer per week. Ook bleven de gevreesde titanenacties volledig uit. We blockten af en toe wel wat vegen maar het was toch een zware periode. We verloren artefacten à volonté en het dieptepunt was waarschijnlijk de titanen die gratis in een suppje van Danny brown werd opgehaald.

Toch kende Panic maar één erg klein barstje. Eén account verliet de alliantie nadat TT ons groot opslagplan had gestolen. Dat was trouwens mijn fout toen. Ik zou het dorp overnemen en had een los leidertje gestuurd dat doodliep waarna paar uur later TT zijn "fake" aankwam.

De Paters overtuigden de Tempeliers echter redelijk snel om toch door te spelen en ons dieptepunt was voorbij.

Op een bepaald moment opperde iemand uit onze leiding om toch samen te werken met Stalkers en defensieve steun te vragen aan Don Borre. Na lange gesprekken besloten we dit toch niet te doen en vast te houden aan onze filosofie zeg maar.

Raf speelde een sleutelrol en boekte na de eerste twee acties van omertà telkens defensieve successen. Ik denk dat het een moeilijke aanpassing was voor LL om te plannen zonder meerdere grensaccounts met titanen ter beschikking.

Het hielp uiteraard dat Walkure Min! uitschakelde en dat Stalkers op Sublime begon te lopen.
Dat vond ik trouwens de sterkste prestatie van Walkure deze server.

Het trok de bordjes in ieder geval wel wat meer in evenwicht. Traag maar gestaag begon Panic terug op te staan. Defensief waren we sterk. Offensief kwam het er vaak niet helemaal uit. Gelukkig werden de trainers prima gerouleerd waardoor onze offensieve weelde stapje bij stapje die van omertà begon te overstijgen.

Het omkeerpunt vond plaats tijdens een partijtje risk. Jip en ik maakten waren tactisch de betere toen we het opnamen tegen Tim en Dorine van Omertà. Deze symbolische overwinning kwamen ze in ZO nooit meer te boven.

Vermeld mag wel worden dat er veel bizarre dingen gebeurden bij onze AVP's. Vegen liepen soms dood terwijl het AVP best prima was. Zo liepen er ooit 5 grote vegen dood op Ares, Wolverine op Eagle (300k def) terwijl die dertig fakes had gestuurd en liep How the? dood op Haldir AVD nadat zijn veeg thuis was gescout en hij al liep.(gescoutte veeg was die van de Paters).
We hadden een erg sterk vermoeden van een spion die targets kon doorgeven.
Uiteindelijk kregen we aan het einde vd server te horen dat er op account Marksman een speelster was geplaatst. Ze had maar liefst 120EUR op het acc gestort om niet door de mand te vallen.

Een erg mooie infiltratie maar toch een jammer voorval. Het heeft ons vele dode vegen en sombere momenten gebracht maar al bij al kunnen we onze mindere start zeker niet enkel daarop afschuiven.

Wel denk ik nog steeds dat ondanks de spy, LL geen inzage had op onze bolletjes. Wellicht kan hij daar zelf duidelijkheid over brengen, maar ik zie geen andere verklaring voor het uitblijven van Omertàs grootste kwaliteit.

Het is ook niet mijn bedoeling om voor heilige te spelen. Wij hadden geen spion in Omertà geplaatst maar kregen na enkele weken oorlog wel plots inzage in Omertà door een Walkuriaanse spion. Ook bij ons zijn er dus wel eens vegen doodgelopen. Al was de hoeveelheid doodgelopen troepen maar een fractie van wat er van ons was doodgelopen.

Infiltratiegewijs was Omertà zeker de beste deze server!

Ook de belangrijke grensaccounts bij Omertà werden klein gehouden. Enkel C2 was niet te pakken maar de overige accounts kregen het niet voor elkaar om een dreigende veeg te creëren.
Ondertussen begon het Omertàpantser af te brokkelen. Min! was weg, Dynamo samen met C2 veruit de gevaarlijkste Omertaan werd inactief en aan het einde verloren ze één van de twee inactieve leiders samen met Trolled.

Omertà verloor achtereen een titaan aan Walkure, eentje aan Noep, en eentje aan Panic waardoor ze plots titaanloos waren.

Danny Brown veroverde met zijn afscheidsactie de voorlaatste kleine trainer bij Terror. Omertà was redelijk lam. Hun arsenaal aan vegen bleef verminderen. Trainers werden niet echt optimaal benut. En vele HD's puilden uit van de SD. Dit alles zorgde ervoor dat het ook quasi onmogelijk werd om hun vegen terug op peil te brengen en dreigend te maken.

Enkel Haldir had een zeer coole Romeinse veeg. En die werd uiteindelijk gesniped door Marten.

Mindless en Noep namen dan als kers op de taart de laatste gevaarlijke veeg(C2) over met een nachtelijke titanenactie. Toch wel lekker ironisch dat het symbolisch zo mocht eindigen:p.

Ik wil vele Omertanen en LL wel feliciteren met hun doorzettingsvermogen. Ondanks het stelselmatig verzwakken bleven jullie tussentimen, aanvallen en verdedigen tot de laatste dag.

De strijd in het grijze NO tussen Mindless, LL en Frozen was ook een aangenaam spektakel. Samen met Bitzkrieg en enkele anderen (jaja Walkure heeft ook op dat HD gelopen) werd LL helemaal afgemaakt en eindigde hij de server met 1 pop.

We hadden op zich graag ook nog gestreden tegen Walkure. We hadden nog genoeg aanvalskracht over en Omertà was niet meer in staat zich terug op te trekken. Maar het onderschatte Stalkers maakte vroegtijdig een einde aan deze toch wel aangename server.

Ik ben zelf tamelijk tevreden over deze server. Toch ben ik het ook wel eens met de stelling dat de drie grote allianties een beetje hebben teleurgesteld. Panic in de beginfase, Omertà dat niet in staat was de korte goede periode door te trekken, noch uit het steeds diepere dal te klimmen en Walkure dat tegen Stalkers tactisch toch een beetje door de mand viel. De zetel van waar ze uit konden spelen bood maximale mogelijkheden om Stalkers van de overwinning te houden. Of op zijn minst op die overwinning langer uit te stellen.

Zelf heb ik er een beetje spijt van dat ik niet zo actief heb kunnen zijn, als ik vooraf gedacht had. Mijn rol in Panic was veeleer die van begeleider dan die van alomtegenwoordige leider. Ook heb ik mijn AVP’s van in mijn tijd bij Res Dogs en Peace niet kunnen evenaren.

Aan de andere kant was deze server wel de aangenaamste groep waarvan ik deel heb mogen uitmaken en heb ik er ook het meest van genoten. Het was misschien een beetje jammer dat ZW een overbodige rol heeft vervuld maar al bij al vond ik het wel een interessante server.

Alvorens over te gaan tot de dankbetuigingen rest mij nog Stalkers te feliciteren met de eindoverwinning.

Ik zou graag de voltallige leidingsgroep van Panic bedanken,
Jesse, die altijd even gemotiveerd meedacht en ondanks enkele felle tegenslagen nooit een dipje heeft gekend. Kreeg veel kritiek op het AF maar speelde een grotere rol achter de schermen dan dat hij enkel met zijn account deed

Jip, die de leukste en beste aanvalsplannen voor Panic bedacht naast de leuke solo-acties waar hij vaak met pech te kampen had.

Kakihara en Luzac die vooral in het begin vd server een grote bijdrage leverden,

Danny Brown en Meneer Bloe die er ook af en toe stonden, als was het meer adviserend,

Pieter van The Hulk, met wie ik een lang en aangenaam parcours heb mogen beleven,

Stijn van The Hulk, om mee te plannen,

Raf van Iron Man, de steunpilaar van Panic deze server wegens het titanenwerk dat hij bij alle defacties heeft verricht.

Jens, die enkele weken lang zowel meedacht qua defacties als enkele AVP’s maakte voor Panic. Afgezien dat we het niet vaak eens waren, was het toch een periode waarbij de hulp zeer welkom was,

Noep, die naast zijn volkomen gestoorde indrukwekkende individuele parcours Panic aan een hoger tempo liet lopen dan ooit,

en last but not least

Lars, de man die een server lang bleef volhouden dat hij geen leiding was maar er bijna altijd was om het schip op koers te houden wanneer het nodig was. Oa. de artes, de vele defacties enz…

Hij is een droge klootzak maar wel de beste klootzak die er te vinden is en een erg aangename dual. Zonder dat hij het wist, een van de redenen dat ik deze server heb uitgespeeld. Ik weet. Schattig.

En dan natuurlijk ook alle Panic-spelers. Jullie waren een geweldig leuke groep om te leiden en simpelweg niet uit te schakelen.

Ook de Omertanen wensen wij te bedanken voor de leuke oorlog,

Zo dit was het dan. Mochten jullie aan het einde zijn geraakt, dan bedank ik jullie ook voor jullie aandacht.

Wellicht ben ik enkele zaken vergeten. Als er nog vragen zijn, dan zal ik die nog wel beantwoorden de komende dagen.

Voor mij is het einde van S5 ook meteen het definitieve einde op travian. Ik zal jullie allemaal misschien een klein beetje missen.

Dikke groeten,

namens de Panic-Patsers

RamiNas/Mr. Grey/Mr. Fury

Hieronder vinden jullie nog enkele stukjes tekst van Panic’ers over de server:



Marksman:

Voor mijzelf dat ik na een paar x solliciteren eindelijk in Panic kon en daardoor kon ik dus ook meevechten tegen Omerta, wat mijn doel persoonlijk ook was.

Wat me echt is bijgebleven: Niet opgeven en dat 99%, ondanks zware tegenvallers, gewoon doordoen, daar zijn jip en account The Hunter wel symbolisch voor.

Dieptepunt vind ik voor mezelf en waarschijnlijk ook wel voor Panic, (Omdat we nooit weten hoe het anders zou gelopen hebben zonder spy van Omerta)
Iemand die ik heb leren kennen in mijn eerste paar servers, toen ik 15/16 was, gewoon een spy is geweest. Is voor mij nu ook wel duidelijk dat je niet iedereen zomaar moet vertrouwen.

Jesse:

Accepteren en doorgaan!

xx Jesse


Baron Piet:

Allereerst vond ik het een geweldige alliantie de panicers bij elkaar.
Verder vond ik het mooi dat we gewoon hele server op omerta hebben geknald,wel een paar keer veegje verspeeld en HD 3x in gort zien gaan maar al met al toch lekker een leuke eindveeg gemaakt.Dit alles was het doel van deze server waar ik voor speelde,dus mooi in vervulling gegaan.
Dus bij deze bedankt Goudvisjes voor deze leuke server en het spam werk op skype


Mysterion:

[6-10-2014 13:46:34] Lars Imholz | Peace of Cake: Ja retarded cropper spawns :p
[17-12-2014 11:07:55] Lars Imholz | Peace of Cake: Wel echt retarded dot
[28-1-2015 05:53:46] Lars Imholz | Peace of Cake: f*cking retarded
[3-3-2015 00:22:16] Lars Imholz: ja dit is echt retarded
[29-12-2014 15:54:42] Lars Imholz | Peace of Cake: echt f*cking retarded
[29-3-2015 12:04:32] Lars Imholz: Nja het is wel retarded
[1-2-2015 05:33:17] Lars Imholz | Peace of Cake: Dat is gewoon f*cking retarded
[8-3-2015 13:37:14] Lars Imholz: tis gewoon weer retarded
[29-12-2014 10:20:30] Lars Imholz | Peace of Cake: Gewoon retarded
[24-2-2015 01:45:27] Lars Imholz | Peace of Cake: doe niet zo retarded jip
[24-1-2015 11:18:44] Lars Imholz | Peace of Cake: F*cking retard :p
[25-11-2014 19:43:24] Lars Imholz | Peace of Cake: #retarded
[24-10-2014 02:44:46] Lars Imholz | Peace of Cake: Mja, dat 95% van de spelers retarded is doet niks af aan mijn statement :p

Mindless:

Wij van Mindless rolden laat in Panic. Alseerst kan ik zeggen dat dit de beste alliantie is waar ik in heb gespeeld. Panic blonk uit in doorzettingsvermogen en falen tijdens avp's - waar wij persoonlijk zeker aan bijdroegen. Ik hoop jullie nog eens tegen te komen. Het was een genoegen! Geweldige leiding. Met dezelfde groep dit nog eens doen, zou een kwalitatief veel betere alliantie opleveren en een nog leukere server. Hoogtepunt persoonlijk was wellicht het joinen en, later het slopen van meerdere tientallen supports van Omertà. We hebben ze op de knieën gekregen wat mij betreft en, dat zelf afgedwongen.

How the?:

Het is jammer dat Omerta het nodig achtte om een spion in Panic te installeren. Hierdoor werd oa mijn server vern**kt. Het is logisch dat je gebrek aan kwaliteit compenseert, maar dat het op deze manier moet is en blijft sneu.
Verder was er binnen Panic de gehele server een fijne sfeer en was het leuk om weer een keer op niveau te spelen. Kudo's voor de leiding en voor alle panicjes.


Maartn:

Wat mij bij blijft van deze server, los van mn eigen account, is de gezelligheid. Ik heb me echt enorm vermaakt met de groep spelers, vooral via Skype. Het is zelden ongezellig geweest op Skype, als er tenminste genoeg online waren. Zelden... dus een enkele keer wel. Sommige zaken stonden me niet aan en ik vind dat ik dat ook mag zeggen. Soms vonden anderen me daarin te ver gaan, anderen waren het ook wel eens met me eens.
Maar goed, ik wijd uit.

Wat ik verder wel mooi vond is de toestand rondom de allynaam. Heb erg gelachen toen!
Tot slot voor mezelf die hunt op Haldir, in overleg met Jip en Lars. Besproken, verstuurd, samen de veeg aan zien komen later die nacht, korte euforie, verder slapen en daarna die reacties.


Iron Man:

"Aan iedereen die stipt aanvallen doorgaf, reageerde op mails rond beschikbare def en tussentimede: jammer dat jullie niet in Panic zaten! :p Voorts wel bedankt aan iedereen die toch z'n steentje heeft bijgedragen op deffend vlak. Ondanks een moeizaam begin zijn we gerodeerd geraakt en als alliantie toch vrij goed gedeffed. Kudo's aan Tempeliers, Captain America, WTF en Ezeqiuel die tegen een onwaarschijnlijk tempo def bleven bouwen, Mr. Fury, Starlord, Mindless, Falcon en Pater Piemelot voor de hulp bij defcoordinatie, en Lizz (nr. 2), Gummieberen, D&E, How The, Falcon, FF, Mysterion, Troetelbeertjes, Blitzkrieg, Starlord, The Hunter en Luzac (nr. 2) die veel moesten incasseren, maar onverstoorbaar doorgingen. Het was leuk deffen met jullie!"

The Hulk:

[9-2-2015 22:41:11] Alwin Stevens: dus wij worden gedeft in HD?
[9-2-2015 22:41:43] Pieter # The Hulk: jup

[10-2-2015 07:39:25] Stijn: daar ging t hd

[13-4-2015 21:45:54] Lars Imholz | Mr. Fury: Weet niet wie er nou niet gestuurd had eigenlijk

Captain America:

Grey, eigenlijk vond ik het leuker om tegen je te spelen.


Goudvis/Panic: Origins

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب