عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 19 juin 2015

Gameplay Variabele grootte van subschermen in Browser

Beste allemaal,
Graag zou ik een verandering zien in de subschermen van grepolis.
Het mogelijk maken om de subschermen zelf op de juiste grootte in te stellen.
Senaat, Kazerne en Haven zijn nu in hun specifieke subscherm goed zichtbaar, maar alle andere subschermen dus niet.

Als je bijvoorbeeld je alliantie aanklikt, en daar zitten meer dan 8 mensen in, dan zie je al zo'n schuifbalk aan de zijkant. Idem voor alle andere schermen (indien van toepassing), als ook de schermen die beschikbaar komen bij premium gebruik.

Nu met het event is het zelfs zo dat je je muis ingedrukt moet houden om over het "slagveld" te bewegen.
Bij dit laatste is het zelfs ook nog zo, dat als je met een lagere schermzoom speelt (ik heb mijn scherm bijvoorbeeld op zoom 80% staan, zodat ik meer totaal overzicht heb), dat het scherm van het event wel op 100% blijft staan. En ik voor mijn gevoel dus geen fijn overzicht heb.

Ik zou dit graag aangepast willen hebben, zodat gebruikers hier zelf mee aan de gang kunnen.


Voorstel
De subschermen binnen grepolis niet fixet maken, maar door de gebruiker zelf aan kunnen laten passen in breedte en hoogte.

Details
zie voorstel hierboven.

Misbruikpreventie
Dit lijkt me niet ontvankelijk voor misbruik.

Plaatjes/voorbeelden
Zie onderstaande schermprint. Uitgezoomd scherm (op 80%), met slagveld nog steeds op 100% en het alliantiescherm waarvan ik bij beiden zelf de mogelijkheid zou willen hebben om die (bijvoorbeeld) in de hoogte of breedte aan te passen. Tevens zou het event scherm mee aangepast moeten worden aan mijn uitzoom instellingen, maar dat is wellicht een andere discussie

http://ift.tt/1I0TKzn


Samenvatting
Voglens mij is mijn betoog zo wel aardig duidelijk ;)


Laatste checklist
Is je idee niet al eerder voorgesteld? Ik heb het niet kunnen vinden nee.
Heb je de zoekfunctie gebruikt? Jazeker
Is je idee haalbaar? Ik denk het wel, maar dat laat ik aan de ontwikkelaars ;)
Brengt het niet een te grote verandering toe aan het spel? Volgens mij niet. Is in mijn ogen "slechts" een instelling die het gebruikers mogelijk maakt om zelf te kiezen of ze meer of minder van een subscherm willen zien. En zodoende, als er meerdere subschermen open staan, die beter langs elkaar op te zetten voor beter overzicht?


Gameplay Variabele grootte van subschermen in Browser

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب