عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 25 juin 2015

Gameplay Account uitwisseling!

Beste leden/staf,

Zoals we denk ik allemaal nu weten mag je geen 2de account hebben. Ik heb nooit een tweede account gehad maar ik had van een vriend die niet meer online kon zijn één week zijn account onderhouden. Ik wist immers niet dat je geen 2de account mocht beheren. Hier door moest ik één account laten deactiveren. Dus besloot ik die van mij dan maar en ben opnieuw moeten beginnen. Maar ik heb eigenlijk een 2de idee voor dit probleem.

IMMO can toch access/toegang hebben naar de IP van mensen. Waarom zou IMMO niet bepaalde email laten maken waarvoor je kunt vragen of je een account zou kunnen gebruiken van je vriend voor 1 week. En dit mag je zo vaak doen het zelfde als vakantiemodus. Je kan bijvoorbeeld maar elk jaar of 6 maanden, 2 weken maximaal een account van je vriend gebruiken. Hier kunnen geen discussies in voorkomen. Als je na 1 maand lang nog zijn account gebruikt moet één account gedeactiveerd worden. Want hier kan je aanzien dat dit een echte 2de speler het account heeft. Anders zou je een stad hebben waar je na 1 maand toch niks meer aan zou hebben.

Hoe zou dit makkelijk kunnen werken of hoe gaat dit dan in zijn werk?
IMMO maakt in je account beheer weer je een eiland kan kiezen een nieuwe theme.
Dit noem je bv. "Vrienden accounts".
Hier zou je één account kunnen toevoegen.
Als je dat hebt gedaan zou je toegang kunnen hebben tot je vriend zijn account.
Na 2 weken lang van gebruik komt er een streep door het account.
En na 6 maanden of 1 jaar gaat de streep weg en kun je het account weer gebruiken.


Een simpel voorbeeld:
Je logt in: "[Accountnaam] & [Wachtwoord]"
Je ziet nu: "Kies je wereld:"
Bij update zie je: "Kies je wereld:" & "Kies account vrienden:"
Je ziet: "Andere werelden" & "Voeg account vriend toe"
Je voegt het account toe: "[Accountnaam] & [Wachtwoord]"
Activatie van 2 weken: "Poseidon"
Deactivatie Na 2 weken: "Poseidon" --> Met een streep er door.

Conclusie?
- Geen vals spelers.
- Geen 2de eigen accounts.
- Mensen kunnen hun account vertrouwen voor 2 weken zodat je toch nog 2 weken actief bent.

Voorwaardens?
- Je mag het account verlengen van je vriend voor te gebruiken met goud maar dubbele zoveel als in vakantiemodus.
- Je mag het account niet gebruiken door gewoon in te loggen via de standaard inlog.
- Als er een fout door je vriend is gemaakt is IMMO niet schuldig want jij vertrouwd je account aan je vriend.
- Zorg ervoor dat je zeker weet dat deze persoon te vertrouwen is! Geef enkel je account aan familie! Als je het aan vreemden geeft ook al is het binnen de alliantie of is het de alliantie leider en het word misbruikt door die persoon is het jou eigen fout door het openbaren van je account aan een vreemden.

Dit zijn enkele dingen.
Ik heb dit voorstel gedaan aan veel van mijn vrienden en zij waren er allemaal gek van.
Ik hoop dat jullie dat ook zullen zijn!

Mvg,
Blockzcraft


Gameplay Account uitwisseling!

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب