عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 29 juin 2015

Functionaliteit ketenbliksem in één rapport

Voorstel
Heel simpel, in plaats van vele losse rapporten krijg je één rapport als iemand ketenbliksem tegen je ondersteuning heeft ingezet, met daarin wat uit welk van je steden wat dood is gegaan, net zoals het nu gaat als je een rapport krijgt van een aanval op je OS.

Details
Laatst kreeg ik, toen ik een stad ondersteunde, tientallen rapporten dat er ketenbliksem tegen mijn troepen was ingezet. (zie mijn topic op het vragen forum)
Vroeger was dit ook zo met OS, dus waarom dan niet met deze spreuk? Het zou veel makkelijker zijn als je net zo'n overzicht zou krijgen als dat je dat nu met OS krijgt, met welke troepen er dood zijn en waar die vandaan komen in één rapport.

Misbruik
Ik zie niet in hoe hier misbruik van gemaakt kan worden.

Plaatjes/voorbeelden
Ik ben niet goed met dit soort dingen, stel het maar voor als hoe het rapport van ondersteuning er nu uitziet, maar dan met dat er ketenbliksem is ingezet.

Samenvatting
Het bespaard veel rapporten en gedoe als het allemaal in één rapport geplaatst zou worden, en er is zover ik zie niets nadeligs aan.

Laatste checklist
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, en niets hierover gevonden. Het is geen grote verandering en als ze dit met OS kunnen, kunnen ze het vast ook voor deze spreuk.


Functionaliteit ketenbliksem in één rapport

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب